Inlägg från: Rocktroll |Visa alla inlägg
  • Rocktroll

Docka till 1-åring?

Min dotter fick en docka av mina föräldrar kring sin 1 års dag bara för att hon inte hade en enda och en flicka ska ha en docka sa dom Tungan ute Och hon ÄLSKAR den. Släpar med den överallt och pussar och kramar på den Hjärta hon brukar t.om försöka mata den med sin välling och macka haha.

www.shoppinggatan.se/handla/dockor/dockset_tina_massor_av_tillbehor/visa

Denna var det hon fick :) perfelt storlek till en 1 åring och den säger några ord om man trycker på magen men det är inte superenkelt så har inte kollat om det går att stänga av. Alla tillbehören kanske inte är så kul nu men när hon blir lite större kommer dom nog väl till hands.

.:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::. rocktroll.blogg.se
  • Rocktroll
    Candra skrev 2010-06-10 09:11:59 följande:
    Dubbelt tack, både för tipset och för länken Den kollar jag vidare i.

Hur gammal är hon nu? Min unge sitter av någon anledning och slår sina dockor i ansiktet med sina sandleksaker.. Försöker intala mig att hon MATAR dem, men det ser ju lite brutalt ut
    Hahaha Tungan ute hon är snart 14 månader så inte så stor än heller. Men hon är så försiktig med sin docka, lägger den i sin gåvagn och kör runt på den haha. Hon har aldrig gillat nallar eller något sånt så vi blev lite chockade när hon började bära runt på den där dockan hela tiden. Märkte att den nästan är lika stor som babyborn som kläderna till den dockan passar säkert denna med. Men jag tänkte kanske köpa lite prematur kläder på ullared när dom som följde med börjar bli slitna Tyst
  • Rocktroll

Har förresten för mig att den dockan fanns med andra hudfärger med för jag har ett vagt minne av bilder på förpackningen med andra dockor i samma serie Glad

• Rocktroll

Den sista jag länka till har nog hård kropp men jag tror faktiskt inte att det spelar så stor roll Glad tycker det är smidigt med den hon har med sjuk kropp däremot för att den är gosigare att krama på.

Svar på tråden Docka till 1-åring?