Lilla gänget!
Hej alla!
Jättehärligt att höra om era bebisars framsteg!!
Jag har haft så GRYMT mycket problem senaste månaden (eller mer?) med att logga in!! Sååååå tröttsamt.. därför har jag fått ge upp mestadels..
Anyways..
Min tjejja är nu 10 månader drygt, och hon går ett par steg mellan oss nu, eller går och håller oss i en hand (springer, snarare...), klappar i händerna, dansar och headbangar så FORT det kommer minsta lilla musikslinga på tv eller vart vi än är, m.m.
Jag håller på att avsluta amningen nu.
Hon ammar max 1gång/dag och det går jättebra, stegra upp vällingen & gröten. Burkmat avskyr hon, vad vi än provat.. Fruktpuré på burk älskar hon däremot.!
Vi skulle varit på BVC redan förra veckan men jag har fått avboka 2ggr, så nu siktar vi på nästa tisdag och då blir det läkarkontroll också lite försenat (10mån-kontroll)..!
Vid 9mån vägde hon 9560g däremot.
Jag helammade ju i 9mån, sen delamning och nu fasar jag ut det helt. Slutade egentligen helt förra veckan, men fick sån fruktansvärd mjölkstockning i flera dagar så var tvungen å pumpa liiiitegrand varje dag.. Så vi får se hur det verkar gå nu framöver.. Verkar som det börjar sina nu, så det passar ju bra.. Även om det känns jobbigt känslomässigt för mig som sjutton.