...ja, vad har hänt med brösten...:- Ingen Pamela Andersen här inte (kan inte påstå att det såg ut så förr heller, men...
Lite taxörevarning just nu, men jag hoppas träningen funkar... Vi kanske skulle gå ihop och se om man kan få mängdrabbat i Riga på "skinnborttagning", eller nått...
...ska väga mig idag, så önska mig lycka till... Har mensen på g, så jag misstänker att jag stått stilla...
Hoppas det går bra i morgon fredag för dig och att det går bra för "Chickmum" när du väger dig?
Jag har tappat 11 kg på 9.5 vecka, tror jag... Vi får se idag... så du har jobbat på bättre... Tror jag väger runt 66 kg (kanske 65 kg?)... Tycker det är lite flat, men tröstar mig med att muskelmassan gått upp några kilo.
Stockholm, var? Farsta här! Gillar våra maskiner bättre, för vi har de nya modellerna (måste puffa för Farsta lite
Min mamma och syster går i Liljeholmen, så man kan säga att hela släkten kör Itrim just nu...
En sak är säker, det kan inte vara mig du sett som ser "vältränad ut" i alla fall, he, he:-
Jag ska "springa" (eller åtminstonde låtsas...
Midnattsloppet, bara för att tvinga mig att inte börja slappa på sommaren... Det står ju publik hela loppet, så det går inte att liksom promenera 75% av sträckan och bara jogga när folk kollar... Jättebra motivation för oss fåfänga:-
Är så jäkl... trött på att jojjo-banta, så Itrim känns skönt, som en familj... som man ska träffa i två år... Har gått upp och ner i snart 14 år nu... Först luktat på morötter i några månader, för att sen äta som vilken hårt arbetande skogshuggare som helst i några månader (kan tillägga att jag INTE är skogshuggare
... Upp 15 kg, ner 15 kg.... Skit trött på det nu!!!