• Marika43

Itrim

Undrar bara om det finns andra här som går på Itrim och om vi kanske kan starta en egen tråd här i så fall?

Jag går på deras 12 veckors kur med endast måltidsersättning, 800 kalorier per dag och håller på att bli vansinnig... Skrikandes ... men nog tar det bort fettet rasande snabbt...

Tuggar frenetiskt på sockerfria tuggummi, som ger ett rejält gaspåslag... Skäms He, he...

Om någon vill haka på, hur går det för er?

Kram, Marika {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Itrim
  • Mamma till bröderna bus

åh skapade precis en tråd i medlemsgrupper =) jag är itrimare, har varit där i 5 månader snart, Men jag har ätit hela tiden eftersom jag har lite födoämnesallergi som satte käppar i hjulet när jag testade deras produkter.
     Jag har gått ner 24 kg lite drygt, har massa kvar. Jag går i liljeholmen i stockholm där jag trivs massa =)

jag har varit på peppsamtal idag. jag har taskig självbild just nu och ser inte att jag gått ner i vikt, känner inte heller, så jag lyssnar på motivationsskivan och ska ut och prova kläder.. får se om det hjälper..

Felixmamman
  • Lycka80
    Mamma till bröderna bus skrev 2010-06-21 21:29:52 följande:
    åh skapade precis en tråd i medlemsgrupper =) jag är itrimare, har varit där i 5 månader snart, Men jag har ätit hela tiden eftersom jag har lite födoämnesallergi som satte käppar i hjulet när jag testade deras produkter.
     Jag har gått ner 24 kg lite drygt, har massa kvar. Jag går i liljeholmen i stockholm där jag trivs massa =)

jag har varit på peppsamtal idag. jag har taskig självbild just nu och ser inte att jag gått ner i vikt, känner inte heller, så jag lyssnar på motivationsskivan och ska ut och prova kläder.. får se om det hjälper..
    Går också i liljeholmen , är nästan precis vid mitt jobb..
    Stolt Mamma till Fredrick 020226 & Moa 061008
  • Marika43

...och min mamma och lillasyster går vid Liljeholmen, så det verkar vara många som kör just där:-

Herregud, vad duktiga många är härinne! Jag fixade inte alls 600 kalorier på en dag, utan började direkt med 800 kalorier/dag och inte har jag tappat 15 kg på 12 veckor heller! Jättebra jobbat av alla er!!! Blir imponerad!

Jag ska gå och shoppa något till midsommar på torsdag, tror jag väger c:a 65 kg nu, men självbilden är inte ok än??? Någon annan som ser en semla i spegeln, fast ni tappat det mesta av övervikten???

Lustigt, det där, att man kan gå ner för fort och att huvudet och ögonen inte hinner med??? Har upplevt det förr, att jag gått ned, men att poletten inte trillat ned förrän c:a 3-4 månader senare och att jag tror att kläderna jag provar är "felmärkta", eftersom jag ju ALDRIG kan komma i storlek 36...

Någon som kan rekommendera några klädbutiker i stan med riktigt snygga klänningar?

jag har inte heller någon bra självbild, jag är lika stor nu som innan (när jag ser mig i spegeln iaf) jag ser ingen skillnad, men det är tydligen vanligt så jag håller på att träna självbilden och att öka självförtroendet osv, svårt det där

Felixmamman
  • Lycka80

Svårt när inte hjärnan hänger med, även min har svårt att fatta att jag gått ner. Ser fortfarande hantagen som hänger över och magen som sväller över, men det tar ju så lång tid att få bort dom.
    Bussig:Har gått i 12 veckor, du då?? Tränar måndag och onsdags morgon ca 07.45.Sen även söndagar, tisdagar varannan vecka. Va där idag och tränade och hade gruppträff, väldigt lite folk. Beror väl på väder och att semestrar börjat.
    Känns så bra med sommar samtidigt lite läskigt med maten, vad man ska äta och inte äta och när osv. Vad man ska äta är väl igentligen ganska enkelt men när ska man unna sig något, för blir en ganska tråkig sommar annars..

Stolt Mamma till Fredrick 020226 & Moa 061008

jag tränar måndag och torsdag, har träffar på torsdagar i vanliga fall.. jag har gått i 5 månader. Ja sommaren har ju en del frestelser, men jag har en rätt klar bild hur det ska bli =) + att jag hittade en bild på mig förra året, jag fick sådan ångets när jag såg den, så vill jag ALDRIg mer se ut så minsta sug så ska jag kolla på den bilden, den var hemsk

Felixmamman
  • Marika43

...suck! Ska börja äta mat efter 12 veckors kur... och har lite panik! Några goda råd? Tänkte börja med lättkeso och banan, typ och lite makrill eller nått, som första mål? Någon som har lite tips? Blev ni dåliga när ni började med mat, efter 12 veckors "måltidsersättning"?

marika- jag har ätit hela tiden... tålde inte ersättningarna

Låter bra med keso- det är ju protein oxå så det är bra. Tänk bara på att ta lättare produkter hela tiden. Jag har en matblogg, där finns lite smalmat, har inte hunnit få in så många än, men kolla gärna där.. elampinen.blogspot.com

ska du äta handfast eller handfast minus?

Felixmamman
  • Octobers

Här har vi en stockholms itrimare till. Dock Sickla, så inte någon av dom där ni går. Jag började i slutet av Januari och tyckte att 12 veckor var väl ingen match, gick ner 18 kg på den tiden och tränade på som en galning. Behövde inte alls support från min konsulent under de första 10 veckorna, men vart sen trött på att det aldrig gick att få tag i henne och att om jag behövde support så fanns det en tid om tre veckor. (Jag är guldmedlem) Så jag bytte konsulent och tappade sugen, så nu över sommaren har jag ätit på mig 6 kg och inte tränat. Men nu har jag verkligen hittat tillbaka och börjat om igen så nu under hösten blir det 12 nya veckor (tror jag) och sedan blir det GI för hela slanten för mig. Jag gillar verkligen träningsformen hos Itrim och att man går ner så mycket i vikt på en gång i starten.

Svar på tråden Itrim