Inlägg från: Petrah |Visa alla inlägg
  • Petrah

Legoland Danmark.

Nån som kan ge mig lite tips på Legoland   jag vill bla veta hur många dagar man behöver vara där? vi har 2 pojkar och är 2 vuxna som tänkte åka runt v.25-26. vilka resor dit är billigast? vilken väg är smidigast Varberg Grenå eller Fredrikshamn? Hur mycket gå dt åt i russelpengar? vilket hotell eller annat boende är närmast som inte är svindyrt? Jag tar emot alla tips jag kan få
    Finns dt paketpris för både Legoland och Lalandia? Nån som vart där?

Wild, Raw and Beautiful
  • Svar på tråden Legoland Danmark.
  • Petrah

är allt på Legoland gratis när man väl kommer in? nån som åkt med Sembo bussresor?

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

tjitt va dyrt dt är att åka till Legoland, skulle boka med SEMBO som har skaffat bussresor härifrån där vi bor, vi gick in o bokade för oss 4 för 3880 kr jättebilligt tyckte vi   Sen när jag ringde för att kolla lite annat så sa hon att det var bara för bussresan   dt stog inte på nätet och dt gick inte välja till nått annat heller. Men dt slutade på en summa för 12000 kr för 2 nätter   Konstigt att de tappat folk då!!

vill gärna ha förslag på hur man kan få billigare resa till Legoland????? 

Är dt billigare att åka själv med bilen ner tro?? Sova i bilen tom kanske?? är man säker på nån parkeringsplats i närheten av Legoland???

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

åker man över nån bro när man ska till Legoland? alltså nån bro som kostar pengar över??

Wild, Raw and Beautiful
  • Petrah

stora bältbron heter den  tror jag?? jag menar om dt blir billigare om man åker själv med bil och båt?

Wild, Raw and Beautiful
Svar på tråden Legoland Danmark.