Inlägg från: Belsebub |Visa alla inlägg
  • Belsebub

MIXER, Var finns det?

Jag föredrar stavmixer, men det ska vara den varianten som du kan skruva loss själva mixerdelen och köra i diskmaskin.

Magicbullet är suverän...MEN...det är en sirjiliard delar, och du hittar aldrig exakt den du ska ha. Men om du har koll på alla dina grejjer i köket så funkar det säkert bra.

Onoff, siba, elgiganten osv...kolla pricerunner så får du veta exakt vart du kan köpa den du vill ha oxå.

• Belsebub

Jajavisst...en stavmixer kan du mosa mat med tills det inte finns någon textur kvar på maten...tills det är helt slät pureé.

Ska leta upp en länk till en mixer jag rekommenderar...återkommer strax

• Belsebub

www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=3N9sy0IM910000E4i3hJQEeF0000ikwu__bk%2eF&CatalogCategoryID=pBTD4QFWY4oAAAEDzXGtBDZ%2e&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text&windowtitle=BRAUN%20MR390

Lilla länken...

Jag har en Braun mr 390, kostar ca 200:- och den är bra och mosar det mesta till en fin puré.
    Men kolla in tex elgiganten så får du fram alla möjliga varianter, men ta inte den billigaste.

Svar på tråden MIXER, Var finns det?