SkattiSkat skrev 2010-06-29 08:46:09 följande:
Hej alla. Tänkte joina er tråd. Ok?? =)
VI ska också till Turkiet, Kusadasi i augusti. VI hittade ett superbra erbjudande som vi inte kunde motstå. 1 vecka, all inclusive, 2 vuxna 1 barn på 1år för 6300kr.
Men ni som har erfarenhet, finns pampers blöjor där och vad kostar de? Hur är burkmaten eller borde vi ta med hemifrån? FInns det mygg? Jag har en uv-dräkt till lillgrabben men ska jag ha 30 eller 50 solfaktor? Han är inte så ljus i hyn precis men ska ju självklart skyddas. Välling kommer jag att ta med för jag tror inte att det finns samma som hemma.
semester är så skönt. =)
Vi var i Turkiet för några veckor sedan, o jag hade min 9-månaders bebis med.
Blöjor finns det absolut att köpa; jag såg flera olika märken, men Pampers fanns det lite överallt iaf! Jag köpte själv ett litet paket, då de jag ahde med tog slut sista da'n.
Jag kollade så smått hur utbudet av burkmat såg ut, så att man vet inför kommande resor. Och det
fanns burkmat, men inte på långa vägar ett lika stort utbud som här hemma.
Visserligen så besökte inte jag de allra största varuhusen, utan endast mindre sådana - så kanske finns det mer att välja på i en större affär??
Vet heller inte hur de smakar, eftersom jag aldrig behövde köpa då jag hade med mig hemifrån.
Men om det skulle krisa sig så finns det allt du kan tänka dig att köpa till bebisar där nere - förutom välling då!