Inlägg från: Lovely Rita |Visa alla inlägg
  • Lovely Rita

Jag längtar till jul!!!

Det är så skönt att komma hit varje höst och märka att jag inte är ensam i jul-längtet. Allers nästa! =)

• Lovely Rita

Hembakats julupplaga var jättebra. Massa kakor och godis jag måste prova.

• Lovely Rita

Måste förresten tipsa om en jullöpare jag köpt på indiska. Den är rätt bra och hela 2,5 meter lång (passar utmärkt på vårt jätteköksbord) och röd, vit och svart. Jättesnygg. Tror den kostade 179 kr.

• Lovely Rita

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och beställt hem julgardiner till kök/vardagsrum från linea! =)

• Lovely Rita
    MrsTM skrev 2011-11-16 08:26:42 följande:
    Åhhhh vad det börjar dra ihop sig nu hörni!! Såhär ser den kommande veckan ut för min del:

- Torsdag: Köpa julklappar
    - Fredag: Baka pepparkakor
    - Lördag: Tjolöholms julmarknad
    - Söndag: Julpysselkurs i den lokala scrapbooking-butiken
    - Måndag: Storstädning
    - Tisdag: Köpa blommor och göra egna julgrupper
    - Onsdag: Fram med allt julpynt!
    - Torsdag: Glöggmys med tjejgänget

TomteTomteTomte

Mår så himla bra såhär års, mysfaktorn är total! Tack och lov att jag lyckades ta mig från mitt tokstressiga förra jobb, numera har jag ett jobb där man aldrig behöver sluta senare än fem. Dessutom har jag energi över till privatlivet när arbetsdagen är slut. Lyx är det!! Värt varenda krona jag förlorat på att "byta ner mig".

Herregud så härligt det låter! Jag vill också! Fast egentligen vet jag att jag inte har tålamod för att pilla med egna julgrupper. =)
    I helgen ska vi på två födelsedagskalas, helgen efter det är det min äldsta dotters 5-årsdag. Hon blir firad bland stjärnor och ljusstakar. =)
    Förra helgen var vi på taxinge julmarknad och det var jättemysigt! Men nu vill jag ha snö. 
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!