Inlägg från: lycklig90 |Visa alla inlägg
  • lycklig90

Jag längtar till jul!!!

Jag hoppar också in här!

Jag längtar så himla mycket till julen, sitter och smyglyssnar på julmusik på youtube ;)

Nu börjar det svåra men grymt roliga, julklapparna!
    Som vanligt frågar man sig vad f*n man ska köpa till alla?

• lycklig90

Vad ska man köpa i julklapp till sonen som kommer vara 9 månder då? Det är jättesvårt! Nog för att han inte kommer förstå så mycket men ändå, något vill man ge.

• lycklig90

Någon som vet när det börjar sälja tomtekläder och sådant på t.ex Lindex och H&M? Vill beställa julkorten och julklappar nu!! Flört

• lycklig90
    Liten82 skrev 2011-10-25 09:52:41 följande:
    Jag har en jämngammal son och jag har köpt MASSOR. Nu har jag till och med fått köpstopp av mannen.... jag har köpt en gungmus, en stor drake med 60 bollar, ett aktivitetsbord från Fisher-Price, en giraff som man stoppar bollar i som gör roliga ljud från Fisher-Price, 2 outfits från Villervalla i hans nästa storlek, 2 pussel med "knoppar" samt en hel del träleksaker från BRIO. Bultbräda, plocklådan, magnetiska klossar, kulbana + trähunden.... Jag vill köpa några böcker med, sen är jag klar.

Självklart så vet jag att han inte behöver något av detta. Men jag älskar julen och har längtat så till hans första jul.... det ska bli så mysigt med massa paket till honom under granen... 
    Åh, tack! Nu fick jag en massa idéer! =)
  • lycklig90

For till Lindex på jakt efter tomtekläder till sonen. Kom dit och blev väldigt besviken, fanns inga! Frågade personalen och vilken tur, dem hade fått in kläder idag men inte plockat fram! Så det inhandlades en pepparkaksdräkt och en tomtenissedräkt till sonen Glad

Imorgon blir det fototime till julkort och några julklappar Flört

• lycklig90

Nu har jag tagit upp allt pynt från källarn, imorgon blir det storstädning och pyntning! Tidigt, ja.. MEN jag får njuta extra länge ;)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!