Inlägg från: sophieand |Visa alla inlägg
  • sophieand

Jag längtar till jul!!!

Förra året lovade min sambo mig nya ljusstakar i år. Men bara för det så hittar jag banne mig inga. Ngra förslag?

• sophieand

Nusnäs var jätte fin..men ska ha till hela nedervåningen och känns som om det blir lite mkt hjärtegull..:) nä, det kanske bara är att vänta ut tiden och se vad som dyker upp. Hade tyckt det var så skönt att ha det klar bara..^^

• sophieand

Måste bara fråga...ni som har julkalender åt barnen med saker i. Gör no själva kalendern själv eller kan man köpa för att sen fylla den själv?

• sophieand

Liljan77: får jag fråga hur du gör din? Jag är som pyssel allergisk ;) och kan för mitt liv inte fatta hur jag ska lyckas med detta..

• sophieand

Jag behöver er jul expertis...;)
    Första advent ska vi ha dop hemma för dottern. Vad/hur gör jag? Vad bjuder jag på? Hur får jag det så där jul mysigt som jag bestämt nej för att det ska vara ;)
    Tack på förhand!

• sophieand

Jag hade tänkt göra typ rostbiff å så har jag beställt ett lamm som jag tänkte göra ngt med å så plock till det.

Tack, så mkt för förslagen. Det låter super gott! Jag ska försöka mej på några (om inte alla)

• sophieand

Vi har alltid först varit hemma hos min pappa och ätit jullunch, sen klapputdelning. För att sedan stressa hem till min mamma för att se på Kalle. Sen brukar tomten dyka upp(lite beroende på vilken tid han har) å sen mat igen. Pust! Så har vi gjort sen jag var liten och mina föräldrar skildes. Men i år är det första året som vi har hus så då har jag sagt att alla är välkomna hem till oss om dom vill träffas..för Vi tänker inte åka nånstans. Vill inte att barnen ska behöva känna samma stress som jag gjort varje år

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!