Jag längtar till jul!!!
Jag börjar tänka på julen så fort höstterminen börjat. Sedan går det bara utför...
Jag börjar tänka på julen så fort höstterminen börjat. Sedan går det bara utför...
Jag tänder oljelampan med kaneldoft när jag pluggar. Luktar också jul. Underbart! Man blir lugn och glad av juldoft :)
*bokar biljett till Gekås*
3 månader...!
Sitter och ser på Sunes Jul. Hade tänkt vänta till november, eller iaf oktober, men...ja...
Nu måste jag fråga alla julgalningar här inne... Julklappar, hur viktigt är det? För mig är det viktigt. Vi har alltid haft mycket klappar. Hellre många än dyra ;)
Ja, det är nästan så att man skäms. Men julgranen känna ju NAKEN om det inte ligger klappar under...
Själv blev jag överlycklig när jag i somras hittade en adventsljusstake till bilen på loppis (som man sätter i cigaretttändaruttaget)! De har inte funnits i normala butiker på jättemånga år, finns bara små biljulgranar...
Julmarknaden i Gamla Stan :) Liten men naggande god.
Vi fick ofta sudd, men vi samlade på sudd :) Ett alternativ är ju att köpa nån legosats och ha några bitar för varje dag i kalendern (eller vissa dagar)