Inlägg från: Lolee |Visa alla inlägg
  • Lolee

Jag längtar till jul!!!

Haha, så himla kul att det är så många julälskare här - här finns en till! Jag går bara runt och myser hela december med tända ljus, julmusik och försöker hitta på saker att baka med kanel och kryddnejlikor så det luktar jul i hela lägenheten!

• Lolee

Hej alla härliga julälskare! Jag tänkte ge mina föräldrar och syskon påsar med hemmagjorda saker i julklapp. Jag tänkte bland annat göra fågelfödare av kokosfett och frön, men sen då? Är det någon som har bra tips på hemmagjorda presenter? Och ni kanske har ideer på vad jag kan göra till min 7 åriga brorsdotter&son? :)

• Lolee

Hej alla julälskare! Är det någon som kan rekommendera bra (stora!) julmarknader runt Mälardalen, ev. Stockholmsområdet? Jag har bott i England i flera år och har noll koll!

• Lolee

Underbart med alla marknadstips! :) ska kolla nu på en gång när jag kan börja dra med sambon till dem alla!

• Lolee

Har precis köpt första julklappen till sambon, jippii! :D är det någon som har tips på vad man kan ge folk i julklapp i mat/godis/dryckväg? Skulle vilja göra de flesta julklapparna själv i år nämligen. :)

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!