Inlägg från: Marled91 |Visa alla inlägg
  • Marled91

Jag längtar till jul!!!

nozpa skrev 2012-10-18 18:57:53 följande:

Finns glögg i affären? Är preggo så måste ju ha alkoholfri. Och har bara systemglögg hemma.. ;/ Har inte hittat något alls i affären.
    Ikea har flera olika varianter, På coop när jag var där förut idag så hade de också glögg, en hel hylla full!=)

När jag såg Ikeas julavdelning så var jag TVUNGEN att köpa. Så jag köpte en golvlampa med en stjärna på, Lite roligare än vanliga julstjärnor. Köpte även julkulor, både glittriga och vanliga blanka i ett storpack i olika storlekar, 50 stycken! för 79 kronor. Ett bra kap tycker jag=)

// En till som LÄNGTAR så himla mycket efter jul.

• Marled91
    nozpa skrev 2012-10-18 19:09:59 följande:
    Älskar IKEAS glögg. Den är en av de bättre alkoholfria. Var på coop igår, letade efter glögg. Men icke. Maken var på ica nu o hittade ingen heller.
    Bor väl i fel stad. :P 
    Oj vad synd :O Jag letade efter julmust på coop, hitta massa glögg men ingen must. Ingen av oss verkar ha någon tur haha.. Fick bli Cola Zero istället, jag som var så sugen =(
  • Marled91

Den här golvlampan köpte jag på IKEA, 149 kronor bara. Så funderar på att köpa en till och ha i sovrummet. Den jag köpte nu hamnar i vardagsrummet =)
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!