Inlägg från: thisismylife0 |Visa alla inlägg
  • thisismylife0

Jag längtar till jul!!!

Behöver julklappstips till min 8-åring. Vad har ni köpt/tänker köpa till era barn som är mellan 7-10 år? Tack för en underbar tråd...:D

*Lev varje dag som om den vore den sista*
  • thisismylife0

Idag köptes årets första "julpynt",,,en fin vit julgransfot i form av en stjärna och en handgjord julkula som ser ut som en uggla....*lycklig*....;)

• thisismylife0

Finns det någon bra webshop där man  kan köpa lite finare julgranspynt?

• thisismylife0

Vilka färger har ni på pyntet i julgranen? Är så velig och älskar alldeles för många stilar och färger. Men ska försöka ena tankarna till nån form av färgkod; kanske guld, creme och rött. Eller rött,silver,cremevitt..Vad är finast tro?

• thisismylife0

Har precis underlättat morgonväckningarna av min extremt trötta dotter för december månad. Paketkalender kitad och klar!

• thisismylife0

Funderar på att skoja lite med sambon. I smyg tittar han länge och väl i legohyllorna och önskar nog att han hade haft anledning att köpa för att få bygga själv. Min tanke är att köpa ett trevligt paket lego som han får på julaftons morgon (typ technic eller vanligt då) som han kan pyssla med i "väntan på tomten",,,hihi. Vi har sagt att vi ska försöka låta bli julklappar till varandra i möjligaste mån då vi gärn vill ha råd att resa nånstans i februari. Men såklart måste man ju ge bara några små saker...;)

• thisismylife0

Ok, jag erkänner. Älskar att köpa presenter och framförallt då såklart julklappar! Vad ska ni andra ge i klappar till nära och kära?

• thisismylife0

Tror att det var i denna tråden nån tipsade om en sida med så fina riktigt riktigt fina  julklänningar av riktigt festutseende för barn. Har tappat bort adressen, någon som vet vad jag pratar om?

• thisismylife0

Har ni några tankar om vad era barn ska få i julklapp i år? Älskar verkligen allt med julen men klapparna (noggrann planering, inköp inslagning, kort och allt) är liksom magiskt på nåt vis <3

• thisismylife0

Är det någon som äter lågkolhydratkost (lchf) och har tips på julmat och glögg som mm som kan passa? Googlade mig fram till att det skulle finnas en vinglögg som var sockerfri men på systemets hemsida verkar det som att den utgått. :(. Kanske något julgodis utan socker och mjöl (att unna sig nån enstaka gång, får innehålla sötningsmedel).
    I år har vi även en nybliven 1-åring till jul vilket kräver att mina ihopsamlade vackra vackra julgranskulor och dekorationer får ligga nerpackade i år. Har ni tips på fint julgranspynt som inte krasar i 1000 bitar om lillen får tag i dem? Finns det "finare" plastkulor så man inte behöver ha alltför stor abstinens på finkulorna som ligger i förrådet i år?

• thisismylife0

Behöver julklappsinspiration. Vad har/ska ni köpa till era barn och hur gamla är de? :D

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!