Inlägg från: Voorhees |Visa alla inlägg
  • Voorhees

Jag längtar till jul!!!

Åh, jag längtar till jul så det skriker om det! Jag tänder ännu bara ljus och lyssnar på julmusik, funderar dock över julklapparna. Så snart är det dags att shoppa! Glad Älskar julafton med familjen. Doften av gran och julmat, gemensamheten och allt julmys. Julen är den bästa högtiden som finns Hjärta

• Voorhees
    skruttarnas mamma skrev 2012-11-06 20:37:53 följande:
    å vad november är dryyygt =( 

hittade en jättemysig sida idag med pysseltips, recept och allt möjligt - juligen.se  Tomte
    Åh, hittade också den!! Finns ju många goda julgodis-recept där. Fastnade för nougatcrisp och smörkola! Blir nog att jag bakar det i år Glad
  • Voorhees

Idag ordnade pojkvännen lite julfika och julmys, som en paus genom tentaplugget. Det var så mysigt med lite tända ljus, julfavoriter på spotify och pepparkakor! Kände att det fattades glögg dock.. Flört

• Voorhees

Vill ha tips på lite julgodis att baka i år! Funderar på knäck, ischoklad, kola och marsipan. Men vad mer? Älskar att baka till jul och vill gärna göra annorlunda från förra året då jag bakade kokoschoklad, ischoklad och minttryfflar! Glad

• Voorhees

Någon som börjat med julpynt och adventsljusstakar än? Glad
    Såg den första häromdagen faktiskt, som satte upp sin julstjärna! Och i min nuvarande hemort har jag sett julstjärnor sedan början på oktober.

• Voorhees
    MissFrost skrev 2012-11-18 16:50:02 följande:
    Ikväll ska här ätas Tomtegröt till middag Tomte
    Åh, vad gott!! Glad
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!