Inlägg från: LiveHappy |Visa alla inlägg
  • LiveHappy

Jag längtar till jul!!!

Nu har vi här hemma börjat längta till julen riktigt mycket så jag hoppar in i tråden.

Tänkte höra med er om ni vet om det går att köpa lussebullar redan nu? Annars får jag baka egna. Pepparkakor har jag ju sätt i mängder, men inte just lussebullar. 

• LiveHappy
    Flisan79 skrev 2011-11-18 20:47:11 följande:
    Årets första chokladtomte är uppäten. Ni vet, en sån där stor. Jag älskar just den chokladen....mmmmums. Handlade en röd jullykta på jysk för 15 spänn också.
    Åhh dom är så goda. *blev sugen nu* 
  • LiveHappy
    Tänke köra på en vit julgran i år med svarta kulor med silvrigt mönster på.   Men hittar inga sånna kulor. Vet ni vart det kan finnas? Mamma hade tydligen sätt helsvarta kulor, men det blir lite tråkigt tycker jag.
  • LiveHappy

Lägger till i favoriter :) Längtar massor till julen nu :)

• LiveHappy

Nu har jag läst tråden ett bra tag men inte skrivit något. Min dotter vill gärna ha en egen liten gran på sitt rum iår och tänkte på den vita lilla som rusta har, 150 cm hög.. tror den kostar 199. Någon som vet om den finns på rusta i Linköping? Va där inne förra veckan men kan inte minnas att jag såg någon sån där då. Bor ju en bit ifrån så vill inte åka in i onödan.. man kanske kan ringa och fråga annars? :-P

• LiveHappy
    skrotis78 skrev 2012-11-29 21:06:30 följande:
    Kan ni hjälpa mig? Håller på och byter till julgardiner nu och är ute efter en hissgardin som är 110 cm bred, helst enfärgad vit. Hittar ingenstans. Verkar mest vara i måtten 100, 120 o 140 cm.
    Någon som vet?
    Har inte heller sätt någon som är 110, men kan du inte sy in lite på varje sida då?
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!