Inlägg från: FabulousMom |Visa alla inlägg
  • FabulousMom

Jag längtar till jul!!!

Koppkaka skrev 2012-10-28 19:36:31 följande:
    Ni vet att vi har en bildtråd?

Länk? Glad  
    - Pojke 2008 - Bebis 2013 -
  • FabulousMom

Jag lyssnar på julmusik varje dag, har satt ihop en lista på datan med favoriter Skrattande Idag köpte jag pepparkakor för första gången i år också. Kan man äta dem med såndär ost på tub (åh, min gravidhjärna har glömt vad den heter) när man är gravid?

• FabulousMom
    nozpa skrev 2012-11-07 14:14:11 följande:

Ädelost. :) Yes den i tub kan du äta. Du kan även äta den brieosten (om den finns kvar). Fann en tråd om det här på fl. Jag åt den i min förra grav, och kommer så göra i denna med.

Åh, perfekt! Var nästan helt säker på att jag inte skulle få äta den. Imorgon ska jag köpa ädelost (på tub) Skrattande
  • FabulousMom

Nu har jag beställt julkort (med min son på) imorgon blir det att gå ut på jakt efter julpynt!

• FabulousMom

Jag tänkte pynta granen på måndag och skicka julkorten måndagen därefter.

• FabulousMom

Jollyroom har nya julerbjudanden varje dag (bebis/ barn saker) och 4mom har också (för gravida, 50% på amningströjor t.ex)

• FabulousMom
    Sidika skrev 2012-12-06 07:54:17 följande:
    brukar inte 16.e vara sista dagen man ska skicka julkorten? eller du kanske inte använder julfrimärken?

Jag skickar bara 2 julkort inom Sverige och resten ska utomlands, så jag är inte så noga med frimärken. Men annars är det nog bäst att ta det på fredagen Glad
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!