Inlägg från: Stella Polaris |Visa alla inlägg
  • Stella Polaris

Jag längtar till jul!!!

molly50 skrev 2012-12-10 19:54:22 följande:
    Mina goa troll! Funderar på att använda detta som julkort. Vad tror ni?
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3

Den bilden gillar jag! Känns spontan och inte arrangerad, härligt glada barn!
  • Stella Polaris
    molly50 skrev 2012-12-12 10:09:58 följande:
    Tack! Det var roligt att höra! Mina barn är nog ganska glada och spontana av sig. Som så många andra barn.   Julkorten är i alla fall klara och ska skickas iväg idag eller imorgon. Ska bara köpa frimärken.  
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3

Har fått flertalet julkort med barn på som är klädda i tomtedräkt, placerade vid lämpligt juligt föremål tex en lykta, kakelugn eller liknande. (Jodå, har även tagit sådana själv). Hur många ler på bilderna? Hahaha.... Fina är de ändå såklart och roligt att få! Men på din bild är de bara så härligt glada. Bra val
  • Stella Polaris
    elinaehn skrev 2012-12-13 19:19:00 följande:
    nu hoppas jag att de börjat sälja julgranar här till helgen för på söndag är det vår tur att bära hem LÄNGTAR!!! idag har jag bakat två sorter lussebullar, med och utan mandelmassa, kokat knäck och gjort chokladgodis. julkorten är skickade Pyntat har vi förstås gjort! julklapparna inslagna julkläder kirrade (nåja jag får välja nåt ur min garderob...) men vad ska jag nu hitta på?

Vad du ska hitta på?? Jo, nu ska du äta bullar, knäck och chokladgodis. Ta lite glögg. Mysa lite. Och när godiset är slut gör du en ny omgång
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!