Inlägg från: Ungakillen95 |Visa alla inlägg
  • Ungakillen95

Jag längtar till jul!!!

">

Får alltid en sån härlig julkänsla av den låten och ansiktet lyser upp i ett leende.. Så fint Glad
  • Ungakillen95
    och skrev 2013-07-27 00:25:34 följande:
    Ja.

Längtar du lika mycket efter jul som jag gör? 
    Ja jul är mysigt, nybakade bullar,julmust,snö och en härlig stämning. Glad Bättre än sommaren, idag var det 30 grader i skuggan, usch och fy
  • Ungakillen95
    och skrev 2013-07-27 00:54:52 följande:
    Ja, idag var en hemsk dag.

Tacka vet jag glögg, julbockar och hårda paket.

Vad önskar du dig i julklapp i år? 
    Gillar faktiskt inte glögg, vet inte varför Förvånad
    Jadu ingen aning, men pengar är ju aldrig fel! Men är lite av en tekniknörd så skulle nog ta gta V som kommer ut till hösten (det nyaste grand theft auto)

Vad önskar du? Tungan ute 
  • Ungakillen95
    och skrev 2013-07-27 01:16:37 följande:
    Bra fråga.

En ny flanellpyjamas kanske? Jag är lite dålig på att önska mig saker. Däremot är jag väldigt tacksam för det jag får.
    Det lät mysigt, men inte speciellt skönt att ha på sommaren... Borde bli fruktansvärt varmt skönare att sova i kalsonger/trosor Solig
  • Ungakillen95
    och skrev 2013-07-27 01:34:56 följande:
    Jamen den ska jag ha till vintern bara. Så här års är jag väldigt lättklädd i sängen kan man väl säga.
    Jasså? Samma här nästan brukar sova naken ibland även fast jag bor hemma..

• Ungakillen95
    och skrev 2013-07-27 02:33:21 följande:
    Du är väldigt modig. Solig

Vågar du sova själv när dina föräldrar är bortresta eller skulle du behöva en bra barnvakt då? Jag lovar att inte skälla på dig för att du är naken i sängen.  
    Äsch!
    Jag har sovit själv många gånger så det är inga problem, men en snygg barnvakt är ju heller aldrig fel att få sällskap med i ett stort hus Flört 
  • Ungakillen95
    och skrev 2013-07-27 02:42:47 följande:
    Du kanske önskar dig det istället för det där spelet?

Ska barnvakten ha flanellpyjamas eller något annat på sig? 
    Kan man inte få både och tror du? 

Varför inte? Flanell är ett mysigt tyg, men det kan bli varmt här hemma då är det bra ifall man kan ta av sig den också.... Glad
  • Ungakillen95
    och skrev 2013-07-27 03:08:55 följande:
    Ja. Det skulle ju vara dumt att få värmeslag samtidigt, det är ganska oansvarigt.

När jag tänker efter lite har jag börjat skriva på en barnbok. Jag skulle kunna skriva klart den, och ta med den? Den handlar om Prinsessan Havrefras, hon blir tillfångatagen av flera väldigt elaka män som gör ganska dumma saker med henne. 
    Det är inte så bra nej... Obestämd

Då kan man ha mysstund med flanellpyjamas och Prinsessan Havrefras det låter jätteskoj speciellt i juletider. 
    Vad är det för dumma saker dom gör? 
  • Ungakillen95
    och skrev 2013-07-27 03:08:55 följande:
    Ja. Det skulle ju vara dumt att få värmeslag samtidigt, det är ganska oansvarigt.

När jag tänker efter lite har jag börjat skriva på en barnbok. Jag skulle kunna skriva klart den, och ta med den? Den handlar om Prinsessan Havrefras, hon blir tillfångatagen av flera väldigt elaka män som gör ganska dumma saker med henne. 
    Nej nu får det bli sängen för min del... Har jobbat halva dagen nästan, godnatt. Tror jag sover naken idag... orkar inte sätta på mig kalsongerna igen Glad
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!