Jag längtar till jul!!!
Alla som längtar till jul är det iaf 188 dagar kvar till julafton, och fort går de (:
Alla som längtar till jul är det iaf 188 dagar kvar till julafton, och fort går de (:
Älskar denna tråd, så kul med fler som älskar julen och pratar om den redan nu!
Är det någon som redan börjat köpa julklappar, eller kollar runt lite?
Jag själv älskar att gå i butiker med all julstämning och julmusik, dock brukar de dra iväg med plånoken, funderar på att börja köpa julklappar lite tidigare iår :)
Tänk första vörtbrödet med lite rödbetssallad och köttbullar på eller en skiva griljerad julskinka med lite senap och ett glas julmust till de, gooott!
Och redan imorgon är det endast 4 månader kvar till 1a december och första avsnittet av julkalendern,
Herrejösses tiden bara rinner iväg!
Är det nån här som brukar dekorera/inreda efter årstider, tex. hösten som är på väg.
När börjar ni i så fall med allt höstligt? Och vad gör ni för något? :)
Jag bor i Värmland och det är ju ganska varmt än, men man märker på morgonen att hösten faktiskt smyger sig på, myys!!
När det gäller dekoration/inredning älskar jag att ha löv, rönnbär, höstblommor m.m. både inne och ute, och göra blomgrupper & så. Det är ju så fint med de varma höstfärgerna!
Och framförallt att vintern är på gång (:
Har inte varit inne här inne & läst här på ett tag, men jag vill iaf rekommendera att ni kollar in http://julbloggar.se/ där bl.a. min julblogg finns med och massa mer! En härlig sida med massa jultokiga personer och där det sprids massor med härlig julstämning!