Inlägg från: Ninni87 |Visa alla inlägg
  • Ninni87

Jag längtar till jul!!!

Den här tråden passar mig som älskar julen och vintern!

Har redan jullängtan :)

Blir dotterns första jul (hon kommer vara 9mån) så lite extra speciellt även om hon är liten.

• Ninni87
    4539 skrev 2013-09-09 10:39:56 följande:

När börjar ni pynta och tar upp julgranen:?

Här tas pyntet fram första advent och gran brukar vi ta in vid lucia. Vill gärna ha granen lite innan jul då det luktar så gott och känns mer som jul hemma
  • Ninni87
    4539 skrev 2013-09-09 10:34:29 följande:

Sitter just nu och googlar jul godis:) vad brukar ni göra för gott varje jul?

I godisväg gör vi bara knäck annars blir det julbak, då gör vi det vanliga (lussekatter och pepparkakor) men även mjuk pepparkaka och vad barnen i släkten vill baka.
  • Ninni87
    Mariohn skrev 2013-09-14 00:12:25 följande:

Nu kör vi folk! Hösten kommer med stormsteg och alla vet att det bara är en nedräkning smile1.gif  

Här är det ingen höstkänsla. Har varit soligt och ca 25 grader de senaste dagarna.

Jag tycker om sommaren men hade också tyckt det var mysigt med lite höstkänsla :)
  • Ninni87

Nu är jag klar med julklapparna till min sida :) har dock två som fyller år runt jul kvar. Köpte lite kläder och accessoarer på Ellos till mina syskon och leksaker o inredningssaker till kusinerna och mina föräldrar på Ullared.

Nu har vi bara kvar sambons syskon och föräldrar.

Har ni tips på vad vi kan köpa till svärföräldrarna? Vi brukar gå ihop 3 par och köpa någon form av upplevelse/biljetter.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!