Jag längtar till jul!!!
Får man hoppa in här till er. Jag bara älskar julen. Jag spelar gärna julmusik redan i september. Julklappar ska snart också börja handlas. Jag längtar till Amelia jul kommer i brevlådan.
Får man hoppa in här till er. Jag bara älskar julen. Jag spelar gärna julmusik redan i september. Julklappar ska snart också börja handlas. Jag längtar till Amelia jul kommer i brevlådan.
Glögg dricker inte jag gillar inte varm saft eller vin.
Idag hörde jag på julmusik. Medan jag städade. Man kanske lite knäpp. Men vem är inte det.
Jag har inte börjat än. Men snart så. Jag ska även ha till present kalender. Först ska jag fylla år. Sen börjar jag. Något år började jag redan i januari. Då blev det biljetter tilll Disney on ice. För jag ville ha parkett plats.
Jag och min man ska inte ge varandra så dyr julklapp i år. Vi har precis köpt en tempur säng och en torktumlare. Vi säger som så barnen ska först ha. Sen kommer vi andra. Vi vill ha en ny soffa. Men den vi har hittat och gillar kostar en hel del.
Panduro har jag för mig har mycket med pärlor och annat pyssel.
Vi sparade en del av våra julklappar till dagen efter när de va mindre. Så blev det inte så mycket på julafton
Idag är det 97 dagar kvar till julafton. Jag firar det med ett glas Loka pepparkakor och en lussekatt. Jag längtar så till jul.