Inlägg från: Raggarbruden |Visa alla inlägg
  • Raggarbruden

Jag längtar till jul!!!

Har ni börjat handla julklappar jag letar som en tok på nätet nu på alla klädsidor o leksakssidor (har en 2åårig lillebror) att handla åt

tips på vad man kan köpa

Meduza Lives Forever www.raggarsessa.devote.se
  • Raggarbruden
    3barnsmamma81 skrev 2011-11-09 07:26:30 följande:
    Jo jag har börjat me de lite, åsså har barnen fått kryssa i leksakskataloger så man har ett litet hum om vad de vill ha=) 
    skulle jag göra de med brorsan min resultatet blir att de inte finns nån katalog kvar o jag samlar på dom så ska åka runt o hämta fler!
  • Raggarbruden
    Candygirl xxx skrev 2011-11-09 08:39:06 följande:
    Så har just beställt en julbok, Den stora julboken. Jag har redan en del julböcker men har ju alltid behov av flera..haha. Dags att rota fram dom och läsa lite. Jag är nog "sjuk", har inte börjat lyssnat på julmusik än, knappt shoppat julsaker, inte druckigt vare sig glögg eller must eller börjat att bakaFörvånad
    Ring doktorn någon!!

Länk till julboken som jag beställde:

bonniershop.nu/node/14843/form/2?media=Egne%2...
    jag har druckit julmust till tusen såå fort de kom i butik julmusik lyssnar jag på nu!
  • Raggarbruden
    bomboo skrev 2011-11-10 14:08:21 följande:
    (råkade klicka på posta inlägget istället för ladda upp bild)

Den här klänningen VILL jag ha på julafton, den tog slut på Nelly.com men kom in idag igen - tyvärr i fel storlek, så kommer den in i XS-S så köper jag den :)
    snygg!
  • Raggarbruden
    JasonDamian skrev 2011-11-14 18:38:34 följande:
    Haha :P Jag har redan druckit glögg och julmust i en månad :D Dock pratar många om "Dumle med gingerbread" Är det en ny variant för i år? :) Kan man få tag på den i alla de stora matvarubutikerna?
    den finns på ICA MAXI =) iaf här !
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!