Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

Jag längtar till jul!!!

Någon som har receptet på saffransbullar med vitchoklad?

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    LCG skrev 2011-11-29 17:46:33 följande:
    Jag och dottern ledsnade på detta eviga regnande så vi gjorde oss ett eget winter wonderland i en låda som maken snickrade ihop åt oss Glad Ser dock inte alls lika mysigt ut på bilden (tog kort med mobilen) som det gör på riktigt... Obestämd

Fint 
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    MTG skrev 2011-12-16 22:57:02 följande:

fortsätter bara julgodis här, allt bara går åt hela tiden :) men tycker det är så mysigt att sitta på kvällen med lite julgodis och julmust. gjorde lakritsknäck med flingsalt idag för första gången och det var så gott! till och med maken tyckte det, som var lite skeptisk mot saltet först.

jag har fixat lite mer vid entren idag. stack ner en avsågad gran i en kruka och satte på andra sidan entredörren, som motvikt mot kruka och lyktor som står på andra sidan. sen finns det slinga ovanför och granris längs med husfasaden. det regnade så därför är det en lite konstig vinkel, ville inte att kameran skulle bli blöt.
    Fint
  • Wilmis07
    GossipGirl skrev 2012-10-01 08:47:50 följande:

Kolla www.julbloggar.se :) Där finns det massor!
    Tack för länken
  • Wilmis07

Kanske kan få lite tips här Funderar på att köpa en julkalender på dvd,något som kan passa en 5 åring,något tips?

• Wilmis07

cdon.se/b%C3%B6cker/andersen%2c_h._c./earbooks_julkalender_%3a_ljudbok_med_underbara_sagor-19229601

Fick ett lite tips om dessa adventskalendrar på cd. Finns från 2010,2011 och 2012. Dom som inte är nyaste utgåvan kostar bara 49 kr , och det är även fraktfritt där nu. Hoppas dom är bra 

• Wilmis07
    Wilmis07 skrev 2012-11-06 09:37:29 följande:
    cdon.se/b%C3%B6cker/andersen%2c_h._c./earbook...

Fick ett lite tips om dessa adventskalendrar på cd. Finns från 2010,2011 och 2012. Dom som inte är nyaste utgåvan kostar bara 49 kr , och det är även fraktfritt där nu. Hoppas dom är bra 
    Det är alltså en ljudbok
  • Wilmis07

Här har det börjat pyntas lite smått,dottern har tjatat som en galning efter sin gran som hon har på rummet så den fick komma upp. Den kläddes i egenvalt pynt,färgglada glittriga kulor,lila glitter och en multifärgad ljusslinga.Alltså mycket av allt
  • Wilmis07
    nozpa skrev 2012-12-08 21:32:01 följande:

Hum, kanske dom inte mjuknar ihop o rasar in? Mina bara viker ihop sig. :P
    Jag köper alltid färdiga satser till pepparkakshusen,mina har alltid hållt bra men förra året satte dottern sitt i fönstret och då kom det fukt från fönstret och det ramlade ihop på bara någon dag.

• Wilmis07
    MiaFia skrev 2013-09-02 21:53:27 följande:

Åh, skulle inte du kunna tipsa om några bra julbloggar du läser? :) Vore ju perfekt för att stilla julbegäret innan det känns accepterat att prata om det.. ;)
    www.julbloggar.se/ Detta redan finns länkat
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!