-
Jag gör själv. =)sophieand skrev 2012-09-25 21:34:10 följande:Måste bara fråga...ni som har julkalender åt barnen med saker i. Gör no själva kalendern själv eller kan man köpa för att sen fylla den själv?
-
Vet någon vart man kan köpa/beställa lila glitter?
Även vart man kan hitta en ljus-slinga att ha i granen som skiftar ljus. -
Tack.Ska kika där.lollsanT skrev 2012-10-15 15:38:10 följande:
Rusta har jag sett sånt på tidigare. -
Jag hoppas att bolibompa kommer att visa Jultomtens lilla lärling, i år igen.
Mysiga korta program som jag o sonen mös till innan vi begav oss till dagis. -
Vart köpte du plastmisteln?husbyggemama skrev 2012-10-22 23:20:07 följande:Har precis spenderat 2800 kr på ellos och zalandos. Det blev en röd klänning till mig att ha på julafton, två klänningar till dottern( inte röda dock letar vidare) två tröjor till maken ett par ballerina till dottern ett par sneakers till maken ett par kilklacksstövlar till mig ett par vinterkängor till mig en julgransmatta och en mistel i plast. Känns rätt ok ändå. Den sammanlagda rabatten är nästan 700 kr.
Ett bra tips är att googla rabattkod+den sida du vill handla på. Brukar då hitta fina rabatterbjudanden.
-
Vilken konstig dag det har varit hittills.Kallt o mulet på morgongen.Kall men sol på klarblå himmel runt 12-tiden.För att sen mulna på o börja hagla.Nu snöar de lite smått.
Jag har kört fast.Håller på o fundera på julkalender o dess innehåll.
Jag har gjort egen till sonen innan,men hade tänkt att köpa färdig i år.Men de vill inte sonen o ärligt talat så gillar jag hans protest
Men nu vet jag inte vad jag ska hitta på o göra o vad jag ska ha i de små paketen.
Han blir 7 i jan.
Ni som gör egna kalendrar,vad blir det i år? -
http://shop.alv.se/bakformar-p-390-c-172.aspxRaggarbruden skrev 2012-11-04 12:13:49 följande:gaah nu börjare jag bli nervös för pepparkaksbaket undrar hur mycket mjöl de kommer vaöverallt.. jaja vi får städa sen
spela roll bara vi har kul.
Var får mn tag på pepparkaksformar med pippi?? -
Usch,nu ser jag inte fram emot jul.Sonen o pappan ska vara hos sin farmor större delen av julaftonen så det blir en jul själv för mig igen.
-
Nej,jag är inte välkommen dit.Har aldrig varit det.Pappan lämnade mig straxt efter födslen då jag inte behövdes mer o det tycker tanten är mitt fel.Har fått höra många vidrigheter från henne.Koppkaka skrev 2012-11-05 10:27:28 följande:Kan inte du följa med dit då?
Nu är sonen så pass gammal att jag inte kan indra honom från att åka dit.
Vi har den uppdelningen att helger o lov,är sonen hos sin pappa o då på julen.
Själv så är jag utfryst från min egna familj.
Ok....sorry för depp-inlägg. Har vänner som gärna berättar om allt sitt mys,men de har ingen plats för mig. -
Tack alla för era värmande inlägg.