Inlägg från: Sjöstuga |Visa alla inlägg
  • Sjöstuga

Jag längtar till jul!!!

Får ångest av julen, hatar julen. Ska inte fira jul i år. Ska göra något roligare och mer konstruktivt, som att till exempel supa för mig själv i mörkret och förbarma mig över att allt är stängt.

• Sjöstuga
    Eleonor01 skrev 2013-10-17 21:21:00 följande:
    Sjötunga

Vad gör du då i denna Tråden?!?!

Koppkaka

Vart bor du???? :) avundsjuka deluxe ;)

Haha Sjötunga!
  • Sjöstuga
    Aniiee skrev 2013-10-17 21:35:18 följande:
    Stängt? Det är väl inget som är stängt? Här har knappt ens systemet stängt på julen.....

Funderar på att ta en kryssning, men det blir nog till nyår istället....

Vadå finns det krogar öppna på julaftons kväll? I så fall kan man ju sitta där i mörkret och supa istället! Det är ju mycket mer socialt accepterat!
  • Sjöstuga
    Aniiee skrev 2013-10-17 21:43:19 följande:
    Här är det i ala fall två krogar som jag vet som har öppet till 04 på julafton. Så där kan man ju sitta och supa. Tar du en kryssning så har de nog öppet till åtminstone 02 i barerna. HELT socialt accepterat och inte särskillt mörkt ens...

*lommar in på birka och tittar på priser....* 

Det med kryssning låter ju som en snuskigt bra idé. Tack för tipset! Vi kanske ses till havs.
  • Sjöstuga
    Koppkaka skrev 2013-10-17 22:00:53 följande:
    Varenda år kommer det in någon/några här som hatar julen och bara måste skriva om det. Gäsp

Å andra sidan var frågan "hur ska du fira jul" inte "du som älskar tomten och Jesus Kristus å vad det nu är, hur ska DU fira jul".
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!