Inlägg från: FrökenN |Visa alla inlägg
  • FrökenN

Jag längtar till jul!!!

Åh vilken fantastiskt tråd! Jag längtar till december så jag nästan blir tokig! Personligen så tycker jag nästan att det är tiden innan jul som är mysigast, med alla förberedelser. Baka, pynta, mysa, äta alldeles för mycket pepparkakor med ädelost! Som det ser ut kommer jag dessutom måsta jobba hela julhelgen i år och då blir jag helt själv här hemma dom timma jag är ledig.. Mannen hem till sin familj, och min familj bor 30 mil härifrån..

Såg att ni pratade om snö. Första snön här kom för tre veckor sen, alldeles för tidigt, men det stannade inte ens på backen. Igår kväll däremot var hela Umeå alldeles vitt när jag körde hem från jobbet, så underbart! :) Men nu har allt regnat bort..

• FrökenN

Har precis lärt mig äta sill och föredrar de kletiga varianterna, senapsill är favoriter. Annars älskar jag lax i all slags former. Men det enda riktiga måstet jag har på julbordet är grönkålspaj med ädelost! Åhhh vad jag längtar efter det! Skrattande 

• FrökenN

GRATTIS Angdev!! 
    Vi fick också en tidigt julklapp här! Glad Ett efterlängtat plus efter 2,5 års försök. Nu hoppas vi bara att pyret vill stanna Hjärta

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!