-
Har årets nummer kommit ut än? Gillade förra årets och har gått och väntat på den nya. :)Lovely Rita skrev 2011-11-02 22:48:57 följande:Hembakats julupplaga var jättebra. Massa kakor och godis jag måste prova.
-
Ja, Gamla Stan har fortfarande julmarknad. Mysigt men inte så stort.MamaPapa skrev 2013-09-14 20:07:32 följande:Kör gamla stan fortfarande julmarknad?
Var där förra året.
-
Blev så himla sugen på att testa Loka Pepparkaka som någon lade upp en bild på, men jag hittar den inte någonstans.
Ni som har testat den - var hittade ni den? Har letat både i livsmedelsaffärer, Pressbyrån och 7eleven. -
Är det någon som vet när IKEA i Barkarby börjar sälja julsaker?
-
IKEA brukar ha minivarianter av både kulor och ljusslingor som passar till minigranar.Marlean skrev 2013-10-13 02:21:17 följande:Har någon tips på vart man kan köpa små plastkulor till minigranar?
Vet dock inte om årets julpynt har kommit upp än, -
Idag hittade jag flera jultidningar i tidningshyllan i affären!
Förutom 101 idéer och Allers, som redan nämnts tidigare i trådans fanns även följande:
* Hemmets Journal Jul & Tradition
* Hemmets Journal Bakat & Gott (jul- och adventsrecept)
* Härliga Jul (recept för advent, jul, nyår. Såg även ut att finnas nåt litet pyssel)
Köpte med mig Härliga Jul, men har inte hunnit bläddra i den än.
Då har jag något att se fram emot en kväll då jag har tid att mysa ordentligt i soffan i lugn och ro -
Jag såg idag att de hade små kulor på Slöjd Detaljer. Fanns både röda, silver och guld. Blandat blanka och matta. Tror de var ca 3 cm i diameter. Har inte kollat hemsidan, men det borde väl finnas där med.Marlean skrev 2013-10-20 21:46:23 följande:Vet någon vart jag hittar små julgranskulor i plast online?
-
Igår var jag på IKEA och kikade på deras julsortiment.
Köpte de små formarna att göra choklad-/marsipanfigurer med. Annars var det tyvärr inte så mycket i min smak. Var egentligen inte ute efter något speciellt heller, men alltid så kul att titta. -
Den är jag också sugen på att testa. Smakade den fortfarande glögg? Inte för sötsliskigt?GrimbartStrike skrev 2013-10-26 00:43:22 följande:Jag smakade Saturnus Delicatobollsglögg idag, verkligen supergod :)
-
Amelia Jul har kommit!
Hittade den idag, och den fick givetvis följa med mig hem!
Så ikväll eller imorgon kryper jag upp i soffan och myser ordentligt...