Inlägg från: CamillaL |Visa alla inlägg
  • CamillaL

Jag längtar till jul!!!

Kul tråd! Älskar också julen, det är min absoluta favorithögtid. Håller dock hårt på att inte göra juliga saker (julmust, pepparkakor, julmusik, stjärnor osv) innan 1:a advent. Men förbereda sig lite kan man ju alltid göra  

Har ni tips på julmusik som är GLAD, dvs inga psalmer eller  så. Inte Stilla natt, Hosianna, eller liknande sånger. De ska vara glada och "pigga"

• CamillaL

Alltså, jag är så nära nu att bryta min regel om inget jul innan advent. Det har varit så mycket tråkigheter det senaste så jag känner att jag behöver liva upp mig med något. Och vad är då bättre än jul?!

• CamillaL

Ok nu har jag blivit så påverkad av den här tråden att jag minsann skall ta fram både glögg och pepparkakor. Sedan skall jag smygläsa en av dotterns julklappsböcker (försiktigt såklart så att hon inte märker att den är bläddrad i). Läste förra boken (en serie) och den var så himla mysig så jag måste läsa andra med. Är nog fortfarande ett barn innerst inne, haha. 

• CamillaL

Har hittat en ny favoritglögg hos Ica. Chili-Choklad, supergod. Och ja, jag har fallit till föga och kör julgrejer innan första advent nu...

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!