Inlägg från: Hera78 |Visa alla inlägg
  • Hera78

Jag längtar till jul!!!

fluu skrev 2013-11-20 08:36:33 följande:
    Äntligen kommit på vad sambon ska få i julklapp, en glassmaskin får det bli. Ska bara komma på vad tomten ska lägga i hans julstrumpa med :P

En glassmaskin är inhandlad till maken också Funderade länge på OBH Nordicas men det blev till sist en annan, gillar inte att det är så små skålar OBHs trots att det tydligen ska gå fort.

I förrgår pysslade jag klart adventsljusstakarna, får fota när jag kommit hem från jobbet. Vill pynta nuuuuuuuu men ändå inte hinna tröttna på julen så det gäller att hålla sig någon vecka till. På fredag drar vi till Taxinge och årets julmarknad   
  • Hera78

BUHU, här i Sörmland regnar det och är massa plusgrader! Jag vill ha snö och kallt!!!!!

• Hera78

Är inte heller så förtjust i Petra Mede, hade mycket hellre sett Mark!

• Hera78

Adventsljusstakarna är målade och färdigpyntade. I den mindre ska det vara mossa och blockljus, den är dekorerad med silvermålade trähjärtan och en glitterkrumilur på ena sidan och massa glitterkrumilurer på andra sidan. 

Den större ska bara fyllas med mossa sen är den färdig Glad

• Hera78

Idag, i detta nu, har vi fönsterputsare hemma. Att putsa fönster är det i särklass tråkigaste jag vet och vi har måååååånga! Så nu får vi det gjort och alla gardiner och fönsterlampor är bortplockade. Vad innebär detta då förutom att fönsterna blir rena? Jo, julgardinerna och adventsljusstakarna kommer upp i eftermiddag SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!