Inlägg från: Fiamedbarn |Visa alla inlägg
  • Fiamedbarn

Jag längtar till jul!!!

Jag vet inte om du skojar men det låter mystigt! Jag hade gärna kommit och hälsat på

Luck is what happens when preparation meets opportunity
  • Fiamedbarn

Är det någon av er julkonässörer som vet när man kan köpa pepparkaksdeg? Jag längtar! (Efter degen alltså, inte pepparkakorna )

• Fiamedbarn

Molly, jag vände mig till TS men tack för inbjudan Och för info om degen. Ska försöka kolla in Cooop idag! Apropå ljusslinga ska jag försöka få tag i den långa snöflingeslingan från IKEA inom kort, den som kostar 199 kr. Den har vi haft året runt ovanför fönstrena i vardagsrummet i två år och det har varit jättemysigt!

Jag hörde förresten att julgranarna skulle vara dyra i år. Trist!  

• Fiamedbarn

Jag fick en fin julklapp! Plus på stickan

• Fiamedbarn
    Neelah skrev 2013-11-13 10:24:16 följande:
    Grattis!
    Koppkaka skrev 2013-11-13 10:54:04 följande:
    Ååååhhh grattis! Den julklappen fick jag för tre år sen
    Taninen skrev 2013-11-13 11:36:51 följande:
    Åå grattis!! Bästa klappen!
    Tack!  Nu hoppas jag bara att den här klappen varar även efter julhelgen

Förresten är nu pepparkaksdegen uppäten, så nu är det bara sunt och helst lite viktnedgång som gäller för att jag ska ta hand om min lilla inneboende för att hen ska trivas ordentligt! Mer pepparkaksdeg och praliner till nästa jul helt enkelt!

• Fiamedbarn

Har köpt lite julpynt på Willys idag. Bland annat några tyghjärtan på ett snöre. Fint!

• Fiamedbarn
    TheElfa skrev 2013-11-13 13:44:24 följande:
    Åååh grattis!!! Sicken superduperjulklapp!!!! Solig
    Maddiogora skrev 2013-11-13 18:47:07 följande:

Grattis!
    Tack!! Egentligen kanske det mest var en födelsedagspresent till sambon eftersom  implantationen skedde då ungefär. Precis som tidigare när jag blivit gravid, kände jag av lite stick vid sidan av livmodern när det skedde. Det tycker jag är häftigt att man kan känna av! Är det fler som gjort det?

• Fiamedbarn

Det är helt otroligt, jag har gått upp 2 kg på en halv vecka. Ska det verkligen vara så? Är bara i vecka 5! (4+3) Men ser redan höggravid ut. Mycket märkligt. Tog i alla fall ett extra gravtest idag och strecket är nästan lika starkt som kontrollstrecket. Känns ju bra

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!