Inlägg från: Iida01 |Visa alla inlägg
  • Iida01

Jag längtar till jul!!!

Åhh vad lycklig jag blev av att hitta denna tråden igen! Hade tappat bort den. 
    Är så avundsjuk på TS, ska försöka göra så att min kära sambo här hemma tycker det är en lika härlig upplevelse som jag gör. Han har tyvärr växt upp med ganska tråkiga och tillbakadragna julfiranden så har missat mycket.

En kalender till sambon var ju otroligt roligt, måste börja bunkra julkalendergrejer känner jag :D

Tjoho! 

• Iida01
    Frökenolson skrev 2013-09-18 09:28:35 följande:

ha ha, jag läste snuskkalender.. så fel det kan bli...
    Haha han skulle nog bli nöjd med en snuskkalender också ;)
  • Iida01
    Koppkaka skrev 2013-09-18 10:28:18 följande:
    Haha! Snuskkalender.. Lägga en lapp i varje paket med nåt barnförbjudet på :P
    Eller en lapp med någon rolig upplevelse som han kan få :P 
  • Iida01
    MamaPapa skrev 2013-09-20 07:36:21 följande:
    Hur brukar ni klä er på julafton om ni bara firar hemma med familjen?
    En gång när jag fortfarande bodde hemma och vi tre barn var mellan 12-17år så hade vi mjukiskläder på oss och satt och sov i soffan mellan maten och julklapparna, när vi öppnat klapparna så sov vi lite igen fram till Karl Bertil Jonson. Vi var helslitna hela familjen. 

Annars har vi dock alltid försökt klä upp oss, speciellt nu när jag bor med min sambo och hans barn. Tycker att jul alltid blir lite roligare med barnen med :)  ännu mer när bonusdottern älskar att klä upp sig och göra sig fin. 
  • Iida01
    Pigelinen skrev 2013-09-22 10:48:22 följande:
    Någon som sett en billig o bra leksaksdator till barn? Ska passa vår dotter på 3år... funderar på om inte Ullared kan ha?
    Ullared har haft i alla fall, en sån där som det går att köra jätte simpla spel på. :) 
    Lite matte och sånt på också.  
  • Iida01

Köpte första grejen till barnens julkalendern igår :D tjoho. 
    Vet ni vad TGR är för butik? De har en massa bra småplock som passar till julkalendern.

Det där med serietidningar är nog väldigt olika ja, tror det hade uppskattats massor här. :)  

• Iida01
    GossipGirl skrev 2013-09-25 09:58:16 följande:
    Julspelet
    Deck the halls
    Grinchen
    Musses Jul

• Iida01

Någon som vet när julavdelningen öppnar på IKEA i Karlstad????? :D

• Iida01
    Neelah skrev 2013-09-28 20:29:02 följande:
    Ingen aning, men när den gör det kanske vi stöter på varandra där utan att ha nån aning om det.

Möjligt ;) vi kanske ska dit och reka lite imorgon. Meddelar om det kommit fram något! Skrattande
  • Iida01

Julen på IKEA i Karlstad dröjer tre veckor till :/ De börjar v. 41 och ska vara färdiga fredag v. 42. :/ 

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!