Inlägg från: Loncelot |Visa alla inlägg
  • Loncelot

Jag längtar till jul!!!

Nån som har tips på en riktigt bra o glad julskiva man kan köpa? (Musik)

• Loncelot
    Aniiee skrev 2014-09-28 16:57:16 följande:

Heeeelt left field och går säkert inte att köpa längre, men min favorit-julskiva sen jag var... ehh... ofödd....  är Nu tändas tusen juleljus med (ABBA)-Agneta och hennes dotter Linda. Jag har hittat den några gånger på nätet (laddat ned på PirateBay och sånt), men som sagt, säkert svår att hitta lagligt. 

• Loncelot
    Iida01 skrev 2014-09-29 14:23:35 följande:

Nu längtar jag ännu mer till jul! Vi har precis plussat och oj jag ser fram emot detta. Nytt hus, min kära familj och dessutom veta att det är något nytt fantastiskt på gång om det går vägen! :D 

Grattis! v.19 här bf feb. Längtar massor till jul så härligt att vara gravid runt den tiden, vart höggravid 3 jular med denna jul på 4år helt underbart, har redan börjat lyssna på julmusik haha
  • Loncelot
    Aniiee skrev 2014-09-29 14:29:15 följande:

Snälla, sluta spamma reklam för din blogg. Sätt länken i sidfoten eller nåt. Annars kommer jag anmäla dina inlägg för reklam, och de kommer tas bort.

En gång om dagen räcker...

Lite onödigt kanske...
  • Loncelot
    Shesha skrev 2014-10-02 08:25:02 följande:

Längtar så mycket tills julpyntet börjar komma in i affärerna..någon som vet när dom brukar komma? :)

Ikea har tydligen redan börjat :)
  • Loncelot
    nozpa skrev 2014-10-07 16:47:16 följande:

Sunes jul är lätt det bästa julkalendern. Den kollar jag varje år.

Sune, Pelle Svanslös, Pettson o Findus samt Original Mysteriet på Greveholm! Riktigt juligt!

"Håkan du har blivit väldigt lååång!" Hihi
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!