Inlägg från: nellys |Visa alla inlägg
  • nellys

Jag längtar till jul!!!

Här är en till som är galen i julen! Köpte allers julmagasin idag och har legat och bläddrat i den lyssnandes på julmusik hela eftermiddagen. Även köpt vit sprayfärg så en gammal adventsljusstake ska få nytt liv här så fort jag hittar motivation! Jobbade hela förra julen så är extra taggad i år när jag ska vara ledig!

• nellys

Igår blev det julmustpremiär här hemma! Var till och med godare än jag mindes det!!

• nellys

Kul att läsa om allas förberedelser! Jag börjar också förbereda för julbak, köpte hem en jäkla massa saffran för någon dag sedan, nu ska jag bara komma på vad jag ska göra med dom! Förutom lussebullar blir det även ett försök till saffranskolor. Någon annan som har bra recept med saffran? 

Har även gjort ett försök att spraymåla en gammal adventsljusstake vit. Gick väl sådär, har inte torkat helt än så får hoppas det ser bra ut när det torkat i alla fall! Har en kompis som redan börjat julpynta hemma. Jag tänkte vänta till första advents-veckan i alla fall! När börjar ni julpynta hemma? 

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!