Jag längtar till jul!!!
Hej! Får man vara med här? Känns som jag väntat på den här tråden - är en julgalning av rang!
Här i England har julsakerna i butikerna börjat, och jag längtar, skriver listor, syr gardiner, och planerar pynt.....
Underbart!
Hej! Får man vara med här? Känns som jag väntat på den här tråden - är en julgalning av rang!
Här i England har julsakerna i butikerna börjat, och jag längtar, skriver listor, syr gardiner, och planerar pynt.....
Underbart!
Vet verkligen inte vad jag ska ge min man i julklapp... vi gifte oss i juni, så det känns som detta är en speciell jul!
Behöver inte vara svindyrt, eller jätteromantiskt (inte min stil...) lätt va? ;)
Han är en sådan som har en presentlista åt mig på sin telefon hela året, och uppdaterar och planerar. Själv står det still! Det han vill ha köper han!
Köpte nytt bord och stolar till matrummet från IKEA idag, samt röda sittdynor och en röd ljusstake! Kommer bli så snyggt!
Sedan har jag hackat all frukt till julpuddingen, och blötlagt den i sherry - den ska stå en vecka, och sedan ska puddingen ångas!
Funderar på att göra dessa i år!
www.marthastewart.com/274852/christmas-lights/@center/307034/christmas-workshop

Har köpt lite julklappar idag, parfym, kokböcker, etc, allt på erbjudande, härligt!
Har just beställt en julstrumpa åt min hund, haha!

Hej! jag hoppar in här igen! Längtar så fruktansvärt efter jul, har förberett julrecept, köpt lite pynt! Investerade i fin choklad när jag var utomlands för att ladda upp! Gör ni också det, köper lite hela tiden?
Sedan är det min lediga jul också, blir inte bättre! Just nu sitter jag och bjuder in till adventsmingel! Man måste vara ute i tid innan folk blir uppbokade!
Idag längtar jag! Har kollat upp recept till jul, köpt nya stolsdynor och ett par adventsstjärnor!
Plus lagt en order till svenskbutiken som kommer levereras någon vecka innan!
Sedan har jag planerat in några datum om julmarknader, hämta julgran med vänner, plus att ett gäng ska göra dörrkransar ihop. Mys!