Inlägg från: Minniemousemommy |Visa alla inlägg
  • Minniemousemommy

Jag längtar till jul!!!

Abbe83 skrev 2014-11-04 17:40:52 följande:

Jag skulle gärna vilja ha tips på vad jag kan ge min brorsdotter på snart 3 år i julklapp, har tänkt nån leksak. Min bror och hans sambo har nyligen separerat så dottern behöver mer leksaker när hon är hos honom. Farmor ska ge henne pussel.

DISNEYDOCKA! lekmer.se/leksaker/dockor-gunghastar-o-gosedjur/dockor/disney-princess-frozen-docka-elsa-35-cm Alla flickor behöver en sådan. Med sin favoritprinsessa dock, men det var bara ett exempel med elsa :D

Och ni disneyhatare behöver inte svara okej bra tack :D

• Minniemousemommy

Jag älskar att julbaka! Speciellt lite mer originella saker.. I år blir det:

Rice crispy-renar, browniegranar, julpinnar, polkahjärtan, snöbollar, tomtekakor, tomtemuffins, jack skellington kakor, cake pops, julknäck, red velvetkaka, pepparkakshus, lussebullar och pepparkakor.

ÄR sååå himla taggad, har redan köpt och slagit in alla julklappar för i år och börjat julpynta. Längtar tills första snön faller. Åh, snart så!

Riktigt dåliga bilder men ni ser ju på ett ungefär i alla fall. :)

• Minniemousemommy
    Abbe83 skrev 2014-11-13 14:35:19 följande:

Har ni plastgran eller riktig gran? Var kan man hitta en naturtrogen plastgran? Vad har ni för julgransbelysning?
    Nu har vi en gammal plastgran som det lossnat delar ifrån. Så behöver ny plastgran+ julgransbelysning. 

Vi har en 220 cm plastgran med inbyggt ljus. Helt underbart, ser perfekt ut och man slipper krångla med sladdar runt granen.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!