Jag längtar till jul!!!
Bara jag som redan börjat längta igen?! längtar efter allt det mysiga, varma filtar mörkt ute,snö ,tända ljus, tomtegröt,julskinka,godis....menmen bara typ 7 månader kvar!:D
Bara jag som redan börjat längta igen?! längtar efter allt det mysiga, varma filtar mörkt ute,snö ,tända ljus, tomtegröt,julskinka,godis....menmen bara typ 7 månader kvar!:D
Själva ska jag och gubben ta efter australiensare och amerikaner nu i juli och småfira deras christmas i july :) det blir julfilmer,julmusik (som jag redan lyssnat på nån vecka) någon jul kaka och så ska vi varandra en julklapp:) jag längtar så...förra julen var min första i eget boende så det var så kul och mysigt att få pynta och baka^^
Härligt! Själv provgjorde jag ett recept på fudge igår...
Jag brukar plocka fram pyntet en vecka innan första advent, Jag har tur som har en sambo som uppskattar det lika mycket som mig , vi brukar promenera på kvällarna och prata om hur vi ska ha det i år och vilka vi ska bjuda (vi ska troligen ha vårt första julfirande hos oss om vi får hyra huset vi tittat på) jag längtar så! Bara 81 dagar kvar till första advent och då firar vi också ett år som förlovade...kanske det blir ett vinterbröllop nästa år;)
Jag julpyntar alltid helgen innan första advent och nu är delar av utebelysningen uppe;)
Här satt jag och trodde att jag först ut med att börjat längta och så loggar man in här och inser att det finns ett par tokar till! Underbart! Blir nog att provbaka en mjuk pepparkaka sen ????
Någon som sitter här och tjuvläser lite än?????
Åh Tack snälla ni för att det inte bara var Jag! Har suttit och kollat julpynt på tradera och gått med i julgrupper på fb! Planerar även att baka en kryddig julkaka de närmsta dagarna????????
Jag lyssnade på julmusik i bilen häromdagen ?????????????????
Jag lyssnade på julmusik i bilen häromdagen ?????????????????
Vart kan man gå lös på julgardiner och dylikt nu? Det är ju hiskeligt dyrt vid jul och jag har flyttat så villhöver lite nytt;) och är det någon som vet när IKEA,jotex och liknande släpper sina julkollektioner?:)
Angående doftljus med jultema...vilka är absolut godast? Jag har aldrig varit mycket för doftljus men när jag insåg att det finns med ?juldoft? öppnade sig en ny värld för mig haha :D