Inlägg från: Eleonor01 |Visa alla inlägg
  • Eleonor01

Jag längtar till jul!!!

Tack alla!
    Känns långt till snö när det är 30 grader iaf :))

• Eleonor01
    husbyggemama skrev 2015-07-06 21:58:13 följande:

Har börjat känna ett litet sug i jultarmen. Köpte en julduk på rea (20kr!!) och genast börjar jullängtan komma smygande. Trots det så njuter jag i fulla drag av sommar sol och (äntligen) semester.
    Kände att jag var tvungen att titta till tråden och får ju passa på att gratulera Eleonor. Gud så mysigt att vara gravid i jultid. Kram till er alla.

Tack så jätte mycket<3
  • Eleonor01
    Aniiee skrev 2015-07-16 20:26:38 följande:

Hoppar in i tråden och konstaterar att den lever lite smått. Jag håller på att gå igenom en låda med utklippta recept (allers, mersmak, hemmets journal odyl) och har träffat på ett lager julrecept. Kom att tänka på den här tråden =)

Bara ett halvår kvar till jul,och jag kaaaaanske får en jättebra julklapp. Min läkare sa nämligen idag "om du fortsätter så här kan vi friskförklara dig till jul." Så det är väl bäst att jag fortsätter så här =P

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
    Vilken härlig julklapp isf :) Grattis!!!!
  • Eleonor01

Idag hittade min 4 åring tomtens verkstad på sin surfplatta. Jag visslade ivrigt i kapp i köket vid mina grytor :)

• Eleonor01
    MissFrost skrev 2015-09-10 13:00:21 följande:
    Det håller jag däremot med om. 

Nej det blir nog att köpa Per Morbergs glögg, som var ovanligt god, som förra året samt även "göra"egen.  Jag köpte färdig glöggessens från Bergakungen när jag var på julmarknad i Gamla Stan i Stockholm.

www.bergakungen.se/sida3.html
    Jag har alltid älskat blossas glögg enda tills Jah köpte morbergs. Den e sååååå god :) jag har bf 22 Jan så jag ska köpa på mig en flaska eller två som Jah kan smutta på under våren :)
  • Eleonor01

Nu e jag sååå sugen på lite julmat!!!! Tänk er... Lite skinka å Jansson.... Å kanske lite julmust.... Oj oj oj det skojar man inte bort!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!