Jag längtar till jul!!!
Tack alla!
Känns långt till snö när det är 30 grader iaf :))
Tack alla!
Känns långt till snö när det är 30 grader iaf :))
Har börjat känna ett litet sug i jultarmen. Köpte en julduk på rea (20kr!!) och genast börjar jullängtan komma smygande. Trots det så njuter jag i fulla drag av sommar sol och (äntligen) semester.
Kände att jag var tvungen att titta till tråden och får ju passa på att gratulera Eleonor. Gud så mysigt att vara gravid i jultid. Kram till er alla.
Hoppar in i tråden och konstaterar att den lever lite smått. Jag håller på att gå igenom en låda med utklippta recept (allers, mersmak, hemmets journal odyl) och har träffat på ett lager julrecept. Kom att tänka på den här tråden =)
Bara ett halvår kvar till jul,och jag kaaaaanske får en jättebra julklapp. Min läkare sa nämligen idag "om du fortsätter så här kan vi friskförklara dig till jul." Så det är väl bäst att jag fortsätter så här =P
Skalade precis två clementiner..... Oj vad det doftade jul:)))
Idag hittade min 4 åring tomtens verkstad på sin surfplatta. Jag visslade ivrigt i kapp i köket vid mina grytor :)
Men snygg flaska iaf :) ser ut exakt som mitt kök!!
All smaksatt glögg e inte gott... Vanlig glögg tycker Jah ändå slår allt!
JAG E SUGEN PÅ PEPPARKAKOR!!!
Nu e jag sååå sugen på lite julmat!!!! Tänk er... Lite skinka å Jansson.... Å kanske lite julmust.... Oj oj oj det skojar man inte bort!