Jag längtar till jul!!!
Det snöar i sthlm idag yey! Min bror sa igår man kan sätta upp granen så fort första snön kommer.. Woho idag haha
Åh har dom fått snö:( här i Västgöta var vi med lovade snö, men vi fick enbart regn!:)
Det snöar i sthlm idag yey! Min bror sa igår man kan sätta upp granen så fort första snön kommer.. Woho idag haha
Ne fy fasen vad kul!
Vänner det kommer bli en sjukt bra kul, fick nyss reda på en het nyhet för oss julgalna!
Det kommer bli så sjukt bra detta!
http://www.mynewsdesk.com/se/kanal-5-sverige/pressreleases/sveriges-godaste-jul-i-kanal-5-1080413?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=Alert&utm_content=pressrelease
Tog precis årets första griljerade skinka ur ugnen!
Är inte mycket som slår en skinksmörgås med ljummen skinka till kvällsmat :D
idag är jag så SUGEN på att baka mörkt julbröd, med julskinka och toppa med senap på. TILL det ett glas iskall verkligt iskallt glas julmust!
På riktigt gaAHHH
Igår kom de första sakerna från jultidningarna jag beställt.
Så nu blir det lite julpyssel med barnen någon dag.
Och i helgen åker förmodligen ljusslingorna upp ute.
Lik denna :)
Helskum fråga, kanske men ... vad känns mer juligt, glass med pepparkaka eller glass med polkagris? Eller ska man vara lite fräck och köpa en av varje?
Julen börjar göra intåg i huset ??????????????
Heeeeeej,
Hemkommen fram Spanien oj vad jag längtat till tråden! whiooo nu är det snart jul!
Berätta allt jag missat? Har några av er kollat på åretsförsta avsnitt " jul med Ernst"?
Vad tyckte ni?=
Nu är jag ute, efter världens bästa lussebulle recept???
Idag har jag fixat med pepparkaksdegen, leverpastejen, julpyntet i tjejernas resp rum och svurit över adlibris, som inte skickar beställningar som de ska. Så jag är slut. Nu blir det Polarexpressen och middag.
Imorgon ska jag... stoppa korv eller baka rulltårta. Eller bådadera.