Jag längtar till jul!!!
Nozpa: ja papperet är från panduro. Köpte det när någon här i tråden tipsade om bra rabatter från dom.
Nozpa: ja papperet är från panduro. Köpte det när någon här i tråden tipsade om bra rabatter från dom.
Vilken fantastisk julkrubba!!! Önskar att jag kunde virka.
Men jag kan sy korsstygn och i år blev äntligen sonens adventskalender färdig. Insåg inte när jag köpte den att den var så stor!
Skickar med lite bilder från mig.
Jag verkar ha problem med mina bilder jag oxå
Årets pepparkakshus med Godzilla på taket. Vi hade väldigt roligt när vi gjorde det
Har börjat känna ett litet sug i jultarmen. Köpte en julduk på rea (20kr!!) och genast börjar jullängtan komma smygande. Trots det så njuter jag i fulla drag av sommar sol och (äntligen) semester.
Kände att jag var tvungen att titta till tråden och får ju passa på att gratulera Eleonor. Gud så mysigt att vara gravid i jultid. Kram till er alla.
Ååhh varför skulle jag in och läsa här! Nu vill jag bara börja julen ju! Vädret är piss, sista dagarna på min semester. Gubben har redan börjat jobba. Nu blev längtan svår. Hoppas blåbärsplockning botar det värsta????
Har precis beställt hem lite till julen på panduro. Hittade mycket fint till riktigt bra priser.
Minns att någon annan tipsade om det här i tråden förra året. Köpte presentpapper snören pynt mm. Gå ut och kolla på deras sale! Må så gott alla julglada!
Vill oxå se!! Men jag vill se allt med jultema????
Och frågetecknen skulle vara en glad gubbe naturligtvis.
Clementinsmaken har jag provat. Helt ok. Bättre än förra årets. Men inte så goda som polkan eller vinteräpplen. Blir väl att man äter några för sakens skull. Vanliga är naturligtvis bäst.
Nu måste jag nog googla Sisters. Vad är det?
Och nu har jag googlat och kollat på trailern för Sisters. Och skrattat. Fast jag såg inget jultema. ( trodde det bara för att det var i denna tråden) den verkar lagom rolig för en filmkväll men det blir inget biobesök för min del.
Jag surfar bara från mobilen och set ingen bild
Ser!
Tolv fredagar?!! Och jag som knappt börjat!!! Nu fick jag lite smått panik. Kanske skulle sätta mig ner i helgen och skriva ner lite planer så att de inte fastnar i huvudet och aldrig blir av. Jag har bara börjat lite smått på min kompis adventskalender men det är massor kvar.
Två månader till julafton!!
Fyra veckor till årets julbak!! Nu är det dags att skruva upp farten
Vad är jul-kyckling? *nyfiken*
Anniie:
Vilken spännande maträtt din julkyckling låter som. Får nog experimentera lite hemma. Barnen gillar inte brysselkål men funderar på apelsin. Vi får se. Tack för svaret!
Jag är urusel på att göra tomtegröt!! År ut och år in blir det fel. Tänkte kolla hur ni gör gröten. Ge mig era bästa tips på att få gröten riktigt krämig och god utan att bli för fet. Är det viktigt vilket grötris man köper? Ska man ha smör och ingen grädde? Ska man ha grädde och inget smör. Ska man ha båda, inget? Hur gör man???!!