-
Fint! Har varit samma här i några dagar.hjärtat06 skrev 2017-10-20 09:04:38 följande:Första frosten för säsongen, äntligen!!!
-
Mysigt!Aniiee skrev 2017-10-23 18:07:33 följande:När jag gick upp i morse stod det ett juldoftljus och brann i badrummet =P
-
Var de goda?Aniiee skrev 2017-10-23 20:16:24 följande:Lookie, lookie vad jag hittade på Coop =P
Inte min bild, men whatever. ska lägga en egenfottad bild på bloggen sen när jag har batterier i telefonen igen.
-
Du får uppdatera när du har smakat.Aniiee skrev 2017-10-24 13:54:28 följande:Vet inte än. fick inte igång mobilen först, och sen blev det för sent. ska smaka idag.
*nyfiken*
-
Tycker den verkar ok. Jag kommer i alla fall att titta.MissFrost skrev 2017-10-24 18:30:16 följande:Kom just på att det är 2 månader kvar tills det är jul.

Vad tror ni om årets julkalender förresten? Jakten på tidskristallen ,Eva Rydberg och Rikard Wolff är med i den.
Gillar både Eva Rydberg och Rikard Wolff. -
Så det är värt att testa då?Aniiee skrev 2017-10-25 17:17:36 följande:Nu har jag öppnat skumtomtarna. De luktar som svenska bär. Lite hallon-jordgubb-smultron-lingon-igt. Smakar som... jag vet inte riktigt. Blandsaft och lingondricka? Typ.... och lite "kritigt"/mjöligt. Inte så vansinnigt söta, de har en sur/syrlig överton.
Helt ok att äta tillsammans med nutella och mjölkchoklad. Det syrliga bryter av bra.
-
Hmm,undrar om jag har smittat av mig litegrann på maken?
Han föreslog att vi skulle köpa glögg till helgen.
Kanske ska jag titta om det har dykt upp några jultidningar i affären också som jag kan sitta och mysa med.
-
Ja,jag har nog det. Plötsligt händer det!MissFrost skrev 2017-10-26 09:38:07 följande:Japp, du har nog smittat av dig på maken
Det tycker jag att du ska :) Jag har inte kikat i min jultidning än
Ja,jag ska nog åka och handla lite idag så då ska jag kika.
Det är ju s¨dant väder idag också att man bara vill sitta inne och mysa.
Kanske ska jag passa på att köpa lite ved till kaminen också och göra en brasa.
-
Det har du rätt i.Aniiee skrev 2017-10-26 18:23:02 följande:Man ska alltid testa allt minst en gång =P
-
Jag ser också bockar i originalinlägget men frågetecken i det du citerade.MissFrost skrev 2017-10-27 09:21:02 följande:Jag ser frågetecken i båda inläggen