Jag längtar till jul!!!
Sen brukar resten av helgen vara lugn och man kan börja planera för nyår.

Ok, har nu efter att ha följt den här tråden några dagar fått ett gigantiskt behov av att "browsa" internet efter julsaker, men de affärer jag kollat i har ju nästan ingenting!
Jotex ex typ bara 3-4 gamla julgardiner och lika många dekorationer.
Var kan jag hitta sådant som är lite nytt för året? Eller i alla fall har ett större utbud kvar från förra året?
Tack på förhand för alla tips.
På tal om, jag hittade det där "schemat". Någon som vill att jag postar den igen? Kanske bara av nyfikenhet..... Idk...... senare kanske....
Handlat mera julklappar idag. Det är ju så otroligt roligt. Men längtar efter julsaker i affärerna.
Ok, nu postar jag om den as is, men den behöver uppdateras lite från 2015... jag har dock inte tillräkligt många händer just nu, så om någon annan vill uppdatera den och posta om den, feel free,
Var tvungen att titta i pärmen och där finns även en whiteboard (laminerat vitt papper) med texten "VÅGA VÄGRA STRESSA!" haha
Men längst bak finns även en julpysseldel för mina barn, dels det vi gjort och vad jag köpt hem saker för att kunna fixa med.
Men även lite akutpyssel (labyrinter, finn fem fel mm,räddaren i nöden när jag behöver fixa med något och barnen är på en som iglar och jag behöver lite mer tid med mitt)