Inlägg från: MissFrost |Visa alla inlägg
  • MissFrost

Jag längtar till jul!!!

Koppkaka skrev 2015-07-30 15:08:42 följande:
    Är jag den enda här inne som ännu inte har minsta lilla längtan efter jul än? smile2.gif
    Tydligen
  • MissFrost

Jag har inte börjat med paketkalendern än, dottern blir 14 år i år men vill absolut fortsätta att få en.  Så får se vad jag ska hitta för något till hennes paketkalender. 

• MissFrost
    hjärtat06 skrev 2015-08-24 14:49:16 följande:
    Helgens köksstädning resulterade i att jag hittade saffran som närmade sig utgångsdatum.
    Så jag passade på och bakade saffransbullar Sååå gott!!! Skrattande
    Åh mums! :D 
  • MissFrost

Så tre saker inskaffade till dotterns paketkalender. Köpte en film: (hon såg att jag köpt en film men inte vilken) Hachicko-En vän för livet, Victoria Secret Bodymist Coconut Passion (köpte på NordicFeel för 79 kr, dessutom ytterligare 10% rabatt och fraktfritt så betalade 71,70 för den)samt en Twilight t-shirt med Jacob Black på. Den köpte jag på cdon.se för 59 kr och det var fri frakt på den(annars så tar dom 29 kr i frakt).

Bara 21 saker till att köpa

• MissFrost

På torsdag den 10 september avslöjas årets smak på Blossa. I år blickar vi västerut stod det att läsa på Facebook idag. 

• MissFrost
    fluu skrev 2015-09-06 16:08:34 följande:
    Så vad gissar vi? Kanske lönnsirap, pumpa eller pekan?
    Pumpa kanske?  
  • MissFrost
    Aniiee skrev 2015-09-06 16:28:12 följande:
    Jag gissar på chili och choklad. Men jag har en känsla av att de haft det redan.....
    Åh, chili och choklad! Det vore kanske något det. 

Svårt det där med smaker på glögg. Godast hittills(har iofs inte testat alla Blossas årsglögger)i mitt tycke var Yuzu och ingefära från 2012.
  • MissFrost
    Koppkaka skrev 2015-09-06 21:03:17 följande:
    Får fira min första jul som gift i år, då jag och min numera man, gifte oss igår smile1.gif
    Grattis!Skål
  • MissFrost
    fluu skrev 2015-09-06 19:03:37 följande:
    Jag vill så gärna tycka om det. Det är ju juligt. Och mysigt. Och varmt så mitt i vintern. Men, nä... det smakar bara sött och jolmigt. Jag kör på julte istället.
    Det finns glöggte ett svart te med smak av kanel,kardemumma,kryddnejlika och pomerans :)
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!