Jag längtar till jul!!!
nu kom det lite lite snö i borås, det la sig förstås inte, men va mysigt att få se lite snö! treåringen blev lyrisk =D
nu kom det lite lite snö i borås, det la sig förstås inte, men va mysigt att få se lite snö! treåringen blev lyrisk =D
har försökt leta igenom tråden efter recepttråden men det är ju nästan omöjligt, någon som har länK??
tack för hjälpen Annika =D
hehehe har lyckats "julindoktrinera" maken, han gick runt i köket igår och spanade ut på vår innergård,så jag frågade vad han tänkte på, då svarade han att han undrade när de skulle sätta upp julgranen på gården =D ja det är ju ff oktober så det lär nog dröja några veckor till....
vår hyresvärd brukar sätta upp en fin gran några dagar före första advent, supermysigt =)
jag vill med ha snö!! ska flytta norrut, var bor du koppkaka? =)
regnar och gråmulet, men vi har mysigt hela familjen runt köksbordet, barnen degar med playdo och bebis studerar och lär sig tills nästa år =D då tjuvstartar jag med denna hihi
">
det är väl inte för tidigt för julgardiner??? har uppe ljusgröna i köket och är så trött på dom så jag spyr! har köpt såna här beige med domherrar på =)
http://www.jotex.se/jotex/juletid-roll-up-gardin/373390?N=1z13zmgZ1z13zdy&Ns=RankValue3|1&Nao=18
har köpt likadana längder till vardagsrummet , har egentligen inte öppen planlösning men vid dörren mellan köket och vardagsrummet sitter en stor ruta istället för vägg så det känns ju öppet, och fönstrena är inte långt ifrån varandra så jag gillar att ha likadana =)
Sen vill jag ha julklappstips, en sak som passar alla =/ vi har bestämt att vi vuxna (7st) ska köpa varsin julklapp för ca 250kr och så ska de lottas ut på nåt sätt sen. Men jag är yngst (33 år och trebarnsmor) och makens mamma är äldst (67 år) och så varvas det med singelkille på 35, ensamstående kille på 37 osv.
Vad kan man köpa då?? skitsvårt ju =/
å vad november är dryyygt =(
hittade en jättemysig sida idag med pysseltips, recept och allt möjligt - juligen.se