Jag längtar till jul!!!
Jag visste inte ens att the body shop hade julkalender. Hoppas maken köper en sån till mig, jag har varit extra snäll i år
Jag visste inte ens att the body shop hade julkalender. Hoppas maken köper en sån till mig, jag har varit extra snäll i år
Jag ska påminna han
Idag köpte jag pepparkaks glass. När minstingen sover blir det glögg och glass.
Fluu- vilken bra julklapp och tack för tipset.
Står det julmust åker det ner
Jag skulle oxå vilja hyra hemkundskapen och baka. Måste kolla upp det i min kommun.
Jag är så sugen på saffranskaka med mandelmassa i, vet inte ens om jag ätit det men nu tänker jag inte på annat. Är gravid om det är förklaringen
Ikväll ska vi testa glögg med hallon och lakrits smak.
Koppkaka- vad spännande det lät, jag väntar ivrigt på resultat
Nu drar jag igång och bakar pepparkaks bullar, blev så himla sugen.
Mina pepparkaks bullar är klara och det blev även chokladbullar, mandelmassabullar och vanliga kanelbullar.
Eftersom jag och min man ingick ett avtal sista 100 gravid dagarna som omfattar inget fika, godis, snacks så får jag bara lukta men vi gjorde en klausul i avtalet, julfika vid advent, julafton och nyår är okej.
Jag slängde bara ner pepparkakskrydda i bullsmeten. Sen la jag smör socker på och vissa med kanel. Chokladbullarna blandade jag oboy och kakao i smöret som jag bredde över degen, när dom var klara såg dom ut som bajsbullar men min dotter sa att dom var as goda ( hennes ordval)
Min man överraskade mig med body shops guld julkalender, vilken underbar present.
En kompis har köpt polkagris tvål och det fanns tydligen pepparkakstvål oxå. Det måste jag kolla upp.
Hur tänkte jag när jag bestämde mig för att inte fika/ äta godis / snacks hundra sista gravid dagarna....
Imorgon tänkte jag ta fram allt och överraska familjen när dom kommer hem från jobb/ skola. Så det blir jul bestyr hela dagen.
Hade tänkt köpa en ny ljusstake men den kostade 700kr och det kändes lite dyrt så det fick bli en ny stjärna istället. Har köpt massa nytt i år.