Inlägg från: har 2 vill ha 3 |Visa alla inlägg
  • har 2 vill ha 3

Jag längtar till jul!!!

Chokladälskaren: Har haft 3 såna plexiglas stjärnor en med gul lampa,en röd och en blå KÖPTA på IKEA för 99kr tror jag det var.......

• har 2 vill ha 3

God fortsättning till er alla.....Nu åker tomtarnpå 11 mån sommar semester ,Och det känns sådär tyckte Nov och Dec gick jätte fort fast man inte hade någon speciel julkänsla pga vädret...MEN nästa dec måste det ju komma lite snö..OCH SÅ SES VI IGEN I TRÅDEN TILL HÖST <3<3

• har 2 vill ha 3

Men åhhh så konstig varje gång man ser denna tråden så måste man smyga in och kolla vill ju inte missa nåt som handlar om julen ju och det värsta är att jag får julkänsla på en gång ,,,,

• har 2 vill ha 3

Sonen och dottern sitter och tittar på greveholm just nu,Tala om att julkänslan rusar i kroppen...Satt och pratade om kommande jul med mannen för några dagar sen gissa om jag blev paff när han sa att han längta lite också och att han tycker det är så mysigt att gå upp på morgonen när vi har pyntat upp allt tingektangel vi har....

• har 2 vill ha 3

Tack så mycket måste genast gå in och kolla runt..och beställa några ljus som jag kan gå runt och sniffa på ))

• har 2 vill ha 3

Till Fandango: Om det nu är så jobbigt med julen och allt som du skriver varför är du då här inne på denna sida ??? Helt okej att tycka som du skriver men snälla låt oss hålla på att pyssla och älska julen hur mycket vi vill ...

• har 2 vill ha 3

Jag längtar också som en tok till jul just för det är så mysigt och så ska jag bli mormor för första gången i dec beräknad förlossning just den 24 dec :)

• har 2 vill ha 3

Haha mannen tror jag har blivit knäpp ;för jag har börjat med en riktigt rejäl storstädning och när han kom hem från jobb igår och fråga vad jag höll på med och jag svara, jag julstädar han bara skaka på huvudet och smålog och sa älskling du är inte klok så kanske har han rätt men jag hoppas städningen håller så det bara behövs att dammas av och tvättas fönster när det är dags...

• har 2 vill ha 3

Jag är lycklig nu min mamma som gick igenom en stor pypassop förra onsdagen klara det galant och gör stora framsteg det enda problemet är att hon är ledsen för att inte kunna julpynta  får ju inte bära nåt tungt på flera mån och nu medan hon har legat på sjukhuset i 3 veckor har jag varit inne och storstädat till henne och tänkte överraska henne med att julpynta men måste då börja om ca 3 veckor dels för att hon i alla år har samlat på sig ,sist vi räkna har hon ca 1500 tomtar den minsta från 1 cm till en på nästan 3 m och dels för att jag själv nästan har blivit op i min fot och inte e bra och så är jag uppväxt med att allt pyntet ska fram till 1 advent och vill ju själv hina med mitt eget har ju en bra del med tomtar och saker själv  men en då har jag lite dåligt samvete att pynta så tidigt !!!Vad tycker ni ???

• har 2 vill ha 3

Äntligen blev jag fördig med mammas pyntande igår, jag och min 17 åriga dotter har satt upp allt julpynt hos henne dvs ca 16 bananlådor :-0 hon samlar på tomtar och har gjort i alla år, sist vi räkna var där ca 1500+allt annat tingel tangel fick ju börja tidigt eftersom hon är bypass op för en månad sen och inte får lov att göra nåt och eftersom julen är hennes bästa högtid så klart man ställer upp för bästa mamman och så vill man ju ha upp sitt eget i tid med har ju också massor DOCK inte 1500 tomtar ))

• har 2 vill ha 3

Ja har börjat att snöa lite här nu men bara pytte lite hoppas det kommer mera nu vill ut och åka pulka med sonen.....

• har 2 vill ha 3

Jaha tråkigt men sant alla mina tomtar har flyttat upp på vinden på en lång behövlig semester och kommer först hem igen i nov/dec och jag börjar att kolla runt i tråden igen i aug/sep så HOPPAS NI HAR HAFT EN GOD JUL OCH GOD FORTSÄTTNING PÅ ER....................

• har 2 vill ha 3

Storstädar idag och när jag drog fram soffan hitta jag min älskade stickade tomte som jag har haft sen jag var 10 år tänk att jag inte ens sakna honom när jag packa ner mina julsaker men hjärtat tog ett skutt och jag pausa för att kolla lite youtube klipp om jul ...

• har 2 vill ha 3

Heter Eva och bor i Skåne (Landskrona) i  lägenhet 40 år gift, har 3st barn en dotter 19år och en pojke 7år och en ängel flicka född 09 och så bor dottern hemma med sin son på 2 år skriver inte så ofta i tråden då datorn lever sitt eget liv( hoppas gubben fixar den snart)men har följt tråden ända sen 1a sidan och försöker gå in minst en gång om dagen..

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!