Inlägg från: MammaMia74 |Visa alla inlägg
  • MammaMia74

Jag längtar till jul!!!

Ikväll såg jag och min lilla tös en härlig vintertid. Den är så söt.

Mamma till två underbara tjejer
  • MammaMia74

Nu är det jul igen. Julfritt En lysande jul

GossipGirl skrev 2013-09-25 12:43:56 följande:
    Ensamma hemma 1, 2  Ett Päron till farsa firar jul Polarexpressen Gremlins 1 Scrooged med Bill Murray En Julsaga med Jim Carrey Elf         Ha ett underbart liv Julspelet Deck the halls Grinchen Mussel Jul Love actually  The holiday Klappjakten Borta bra hemma värst 

• MammaMia74

En julkalender som man inte tänker på är fem myror är fler än fyra elefanter. Sjärnhuset va också bra. Jag gillade även stjärnsmällar och julpussar.

• MammaMia74

Ja det blev jättebra vilka söta barn du har.

molly50 skrev 2013-09-28 21:35:33 följande:
    Ja,det har jag också funderat på. Men förra årets julkort på barnen blev faktiskt bra,om jag får säga det själv.
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3

• MammaMia74

Just nu sitter mina barn och skriver sina önskelistor. Och lyssnar på julmusik.

• MammaMia74

Idag när jag och min tös va i affären. Så frågade min tös. Mamma kan inte jag få julmust. Visst fick hon de. Eftersom hon hade varit duktig hos doktorn. Så hon och jag delade på apotekarens julmust. Så äntligen har den kommit.

• MammaMia74

Vilka härliga foto och jätte gulliga barb du har.

Ann Lee skrev 2013-10-05 20:35:05 följande:
    Man kan lägga med en "bakom scenen" bild... lite roligt om man är så som person/familj1 Vi brukar ibland beställa korten från Vistaprint och då kan man lägga in flera bilder i samma kort.  
    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!

• MammaMia74

Här på Ica där jag borgar börjat ta fram julsakerna. Jag har köpt julpapper.

• MammaMia74

Jag tror luciakläder kommer runt första advent. Vet dock inte vilka stl

MamaPapa skrev 2013-10-12 09:10:09 följande:
    Upp till vilken storlek brukar luciatågstomtedräkter eller pepparkaksdräkter finnas? Måste ha minst 152 till min tioåring. När brukar de komma in i butikerna?

• MammaMia74

Nu täckte jag ta en lugn stund med att höra julmusik läsa gamla Amelia jul tidningar . Det blir julmust och lite pepparkakor till. Jag har många tidningar att läsa genom från 1997-2012

• MammaMia74

Jag tror inte att vi får någon snö till jul. Jag bor i Skåne. Får vi snö töar det snabbt bort och blir slabb av det. Man får ingen julstämning.

• MammaMia74

Nu blir det film. Nu är det jul igen. Med julmust och pepparkakor.

• MammaMia74

Jag får alltid Amelia jul i brevlådan. Det är så skönt att slippa leta efter den. Jag skulle läst den igår. Men hade strömavbrott p.g.a stormen.

• MammaMia74

Idag fick jag hem tomtetass 2. Jag tänkte barnen kunde få den i julkalendern. Tomtetass 1 är super söt. Ni måste se den om ni inte redan har sett den.

• MammaMia74

Idag är det 98 dagar till julafton. Någon som vet någon bra sida på nätet som säljer röda panelgardiner. Jag vill ha röda panelgardiner i köket till jul

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!