Jag längtar till jul!!!
Ikväll såg jag och min lilla tös en härlig vintertid. Den är så söt.
Ikväll såg jag och min lilla tös en härlig vintertid. Den är så söt.
Nu är det jul igen. Julfritt En lysande jul
Trolltyg i tomteskogen . Den är bara så härlig.
En julkalender som man inte tänker på är fem myror är fler än fyra elefanter. Sjärnhuset va också bra. Jag gillade även stjärnsmällar och julpussar.
Ja det blev jättebra vilka söta barn du har.
Just nu sitter mina barn och skriver sina önskelistor. Och lyssnar på julmusik.
Idag när jag och min tös va i affären. Så frågade min tös. Mamma kan inte jag få julmust. Visst fick hon de. Eftersom hon hade varit duktig hos doktorn. Så hon och jag delade på apotekarens julmust. Så äntligen har den kommit.
Vilka härliga foto och jätte gulliga barb du har.
Här på Ica där jag borgar börjat ta fram julsakerna. Jag har köpt julpapper.
Idag köpte jag tv och radio kalendern till mina barn.
Jag tror luciakläder kommer runt första advent. Vet dock inte vilka stl
Nu täckte jag ta en lugn stund med att höra julmusik läsa gamla Amelia jul tidningar . Det blir julmust och lite pepparkakor till. Jag har många tidningar att läsa genom från 1997-2012
Jag tror inte att vi får någon snö till jul. Jag bor i Skåne. Får vi snö töar det snabbt bort och blir slabb av det. Man får ingen julstämning.
Nu blir det film. Nu är det jul igen. Med julmust och pepparkakor.
Jag får alltid Amelia jul i brevlådan. Det är så skönt att slippa leta efter den. Jag skulle läst den igår. Men hade strömavbrott p.g.a stormen.
Idag fick jag hem tomtetass 2. Jag tänkte barnen kunde få den i julkalendern. Tomtetass 1 är super söt. Ni måste se den om ni inte redan har sett den.
Idag är det 98 dagar till julafton. Någon som vet någon bra sida på nätet som säljer röda panelgardiner. Jag vill ha röda panelgardiner i köket till jul