Jag längtar till jul!!!
Dessutom har jag 22 grader.
Jag har hittat en låda fylld med recept klippta ut tidningar. Jag hoppas på lite julrecept.
Nu har jag beställt vaxkakor till årets hemgjorda julkalender. Första gången jag handlar direkt från företaget istället för genom amazon, så vi får se hur det går.
Det är faktiskt rätt enkelt att göra egna doftljus. Allt man behöver är vax, doftolja, ev ljusfärg, vekar, något att stöpa ljusen i och en kastrull. Och kanske en metallbunke om man är rädd om kastrullen. Och en del tålamod.
Fick reklam i mailen idag om Bodyshops adventskalendrar. De var dock lite dyra i år.
En vän hade tekalendern från English Tea Shop något år, minns inte om det var förra eller förrförra. Han var nöjd. Han valde mellan den och en från Teministeriet, så det blir väl den i år kan jag tänka mig.
Jag bara måste... jag blev så jäkla imponerad av företaget jag valde att köpa värmeljushållare av. Det här händer mig inte ofta.
Beställde 5 värmeljushållare med vintermotiv (present som tillägg till doftljuskalendrarna till de som ska få). Blir lite osäker eftersom summan inte stämde ink frakt som jag trodde det skulle vara men det stod även på sidan att det är fraktfritt över en viss summa och det var lite otydligt om det gällde internationellt eller ej.
Betalar med mitt i Sverige typ hopplösa Maestrokort. Funkar utmärkt.
Får ett mail 1 timme senare som är klart skrivet av en riktig person att det blivit fel, de har missat att ta fraktkostnaden för internationell frakt. Frågar om jag är villig att betala den, vilket jag självklart är.
Ytterligare 3 timmar senare får jag ny mail med länk till betallösningen med endast fraktkostnaden.
20 minuter senare får jag bekräftelse från företaget att betalningen gått igenom och att orden börjar packas.
2 timmar efter det, ny uppdatering att paketet skickats från deras lager och ett kollinummer att spåra.
Customer Service i sitt Esse.