Inlägg från: BossHoss |Visa alla inlägg
  • BossHoss
    molly50 skrev 2018-12-05 09:31:15 följande:
    Ok. Kan vara värt att prova ändå. 
    Ja de skall vist vara väldigt goda, men ville bar påpeka det så ni inte förväntar er en sprudlande smak av julmust
    molly50 skrev 2018-12-05 09:32:59 följande:
    Har en silvrig stjärna i vår gran. Har också en spira,men den har vi inte använt på några år. Tycker att stjärnan är finare.  
    Har en silvrig med just nu, men den känns inte rätt för oss, den duger så länge hette det när vi köpte den, tror jag vill ha guldfärgad. Och gör ju egentligen inte så mycket om den kostar lite, för det är ju den vi alltid skall ha framöver så man får ju räkna kostnad per år
  • BossHoss
    Nandez skrev 2018-12-05 15:11:59 följande:
    Slår man ut kostnaden på flera år så är det inte dyrt.
    Beställde george jensen idag

Hitta inte den andra, slut överallt eller inte köpbar längre, samt att jag vill ha en som består 100 år och då är det bättre med en utan ljus osv,
  • BossHoss
    Nandez skrev 2018-12-05 16:09:57 följande:
    Snygg
    Tack,, hoppas bara på att få den till jul, den är beställningsvara överallt utom hos Georg Jensen och där kostar den nästan 1000, men har det på bevakning så vi får se
  • BossHoss
    ESofia skrev 2018-12-06 08:38:24 följande:

BossHoss.... Hur var det med tomterocken? :)

Ja just d ja..
    Skall försöka lösa detta, så bild kommer i morgon.
  • BossHoss
    legomum skrev 2018-12-06 09:54:21 följande:

Allt det fina med förberedelser och mängder av godis, pepparkaksbak och glitterså finns det en sak jag lite lätt ångrar.

Det är det där med adventskalendern med en överraskning varje dag.

Barnen vaknar bara tidigare och tidigare... haha

Kan du inte säga att de får den först efter frukost och inte direkt när de vaknar så löser sig ju det problemet
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!