Inlägg från: Angdev |Visa alla inlägg
  • Angdev

Jag längtar till jul!!!

Vilken uppesittarkväll tittar ni på? Själv tittade vi på Plura men det var så ostrukturerat så nu är det "Du har mail" istället.

• Angdev

Såg att Jotex plockat in julgrejer på sin sida. Vilka mer har gjort det? Så man kan bli lite tindrande av längtan i ögonen Skrattande

• Angdev
    dejan9209 skrev 2014-10-09 09:06:22 följande:
    Jotex hade jätte fina saker, hmm... ikea har börjat packa upp rusta har börjat på vissa ställen, förra veckan var jag på ekohallen, dom hade redan packat upp allt. 

sååååå kul att butikerna börjar redan nu!!! 
    Jag tänkte mer sajter så man kan sitta hemma i goda ro Glad
  • Angdev

Så var granen på plats. Ingen snö i sikte dock men minusgrader på G även i Skåne ????

• Angdev
    BeanBag skrev 2015-08-17 08:42:35 följande:

Första punkten på jullistan för i år är nu avprickad. Prylar till barnens julkalender är beställda från Ali Express

Vad beställde du? Ska för första gången ge sonen adventskalender och söker inspiration :)
  • Angdev
    Koppkaka skrev 2015-09-10 10:40:54 följande:
    När berättar dom?
    Vid 12 om jag inte missuppfattat. Ledtrådarna var en kompassnål riktad mot väst samt något som såg ut som en porslinstallrik målad med ett snirkligt mönster samt en älg och jakt inspirerat.

Blir nog något skogsinspirerat typ bär...
  • Angdev

Börjar känna mig stressad med julklappar så nu behöver jag era tips.
    Vi handlar för max 500/pers.
    Mamma och pappa 65+,
    syster och hennes sambo 35+,
    min make men där har jag inget köptak :)

• Angdev
    Aniiee skrev 2015-09-23 18:32:03 följande:
    Stressa ned. Ta ett bad med doftolja i. Det är ännu bara september. =P

Eh....Det beror på. Hur aktiva är dina föräldrar`? Vad har de för intressen? Hur mycket skämmer de bort sig själva? Är de sådana som slösar sina pengar och tid på barn och ev barnbarn, men "glömmer" sig själva? Ungefär var bor de? Tusen frågor....

Samma med systern och sambo, och din man.

Exempelvis ska min svåger köpa en dygnskryssning "all inclusive" till sin mamma och en av hennes väninnor, för de "har inte råd" med sånt (sen att tanta hade råd att köpa en dator för 13 000 till äldsta barnbarnet är visst inte samma sak =P)
    Gire bless me, have I only hot-blooded boys left in my fold?
    Haha får sätta mig på duschgolvet då ;)

Nu förtiden så köps det väldigt mycket saker till vår son (enda barnbarnet). Tror dom allihopa uppskattar upplevelser. Dom bor i Malmö (65+) och Sthlm (35+). Dom reser väldigt mycket alla 4, dock inte alla tillsammans :)

Sonen är 14 månader så jag o maken har inte haft jättemycket tid för varann eller några fritidsintressen.
  • Angdev

I dag höll dom på att plocka upp julgrejerna i vår lågprisbutik. Är som ett litet Ullared. Det kliade lite i köptarmen men bestämde mig för att vänta ytterligare än vecka tills mer kommit upp :)

• Angdev
    Koppkaka skrev 2015-12-10 19:53:40 följande:

Ja fy fasen vad detta väder ute får en att tappa mycket av julkänslan... :(

Var bor du någonstans? Bor i Skåne så vi är vana, skönt att det inte går på minus här för då blir det bara halt.
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!